difrax s-fles

Soms zit het gaatje in het ventiel vast, daardoor kunnen ze vacuüm worden gezogen.
Wij gebruiken de Difrax flessen al vanaf de geboorte  voor onze tweeling, ze zijn nu 13 maand.
Ik vervang wel geregeld de spenen sinds ze tanden hebben (v.a. hun 4e maand), ook de ventielen heb ik nu voor de 2e keer vervangen.
Ik maak geregeld even het gaatje weer open door er met een cocktailprikkertje in te prikken en daarna maak ik de flessen goed schoon.
Je kunt alle onderdelen overigens zo via de difrax website bestellen en daar staan ook allerlei tips op.

Toen de kids nog heel klein waren gaf ik ze hun flesje door hen in de maxicosi te leggen met een opgerolde handdoek onder de fles.
Door de vorm van de fles bleven de flessen heel goed liggen, op deze mannier hadden we geen gehuil als de 1 eerder het flesje kreeg dan de ander.
Wij zijn nog steeds zeer tevreden over de Difrax fles, die van Avent wilden ze overigens niet uit drinken.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)
 
Hoi.

Bij mij gebeurde dit ook. Het was de tweede keer dat hij uit die fles dronk. Ik wist eerst ook niet waar het geluid vandaan kwam totdat ik de fles rechtop deed en mijn zoontje en ik een enorme golf melk uit de fles over ons heen kregen. Dat was dus de tweede maar gelijk de laatste keer dat ik een difrax fles gebruik. Je zal maar onderweg zijn en verder geen extra voeding mee hebben.
Ik gebruik avent flessen en ben hier erg tevreden over. Daar zit ok een soort systeem in dat de kleintjes weinig lucht mee happen.

Ik had nog een nieuwe fles in de verpakking en die heb ik terug gebracht naar de winkel. Die verkoopster had er nog nooit van gehoord dat de "bodem" los floepte, dus een klacht vind ik wel op z'n plaats.

Groetjes Minke
 
apart hoor Minke, want wat jij met de difrax heb ik dus met de aventflessen.
Kirsten zuigt die spenen helemaal vacuum, zuigt ongelovelijk veel lucht mee en het loopt er aan de zijkant naast.
Ik vind het jammer want ik had een hele starterskit gekocht van Avent.
 
Wij hadden eerst ook de aventfles met de 0+ speen, maar dan dronk meneer binnen 5 minuten een flesje leeg. Vervolgens lag het er 5 minuten later ook weer uit omdat het veel te snel was gegaan. Geen succes dus.

Junior, ik was al gewaarschuwd om niet zo'n pakket te nemen, omdat het eerst altijd maar afwachten is of dat merk wel geschikt is voor je kindje... de ene heeft er wel baat bij, de ander niet.

Ik heb difrax een mailtje gestuurd met een opmerking, niet echt als klacht zijnde. Heb de vraag gesteld hoe dit mogelijk is. Als ik reactie krijg, zal ik deze wel hier vermelden. Op zich ben ik verder wel tevreden over de difrax s-fles. Mijn zoontje drinkt mooi rustig uit het flesje en spuugt eigenlijk niet... hooguit een mondje vol als hij teveel gedronken heeft.

Liefs Rixt
 
Voor Aventflessen is er voor het lekprobleem een heel simpel trucje: dop stevig vastdraaien.

Verder als je kind borstvoeding gewend is nooit een grotere speen dan een newborn nemen. In je borsten worden de gaatjes ook niet groter...
 


quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 11:58:44'));

Voor Aventflessen is er voor het lekprobleem een heel simpel trucje: dop stevig vastdraaien.

Verder als je kind borstvoeding gewend is nooit een grotere speen dan een newborn nemen. In je borsten worden de gaatjes ook niet groter...


Het lekprobleem kwam niet dat de dop niet goed zat - de voeding liep uit haar mond doordat ze de speen zo vacuum zuigde.

Met de difrax fles drinkt ze veel beter.



 
quote: junior2704 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 12:38:04'));


quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 11:58:44'));

Voor Aventflessen is er voor het lekprobleem een heel simpel trucje: dop stevig vastdraaien.

Verder als je kind borstvoeding gewend is nooit een grotere speen dan een newborn nemen. In je borsten worden de gaatjes ook niet groter...


Het lekprobleem kwam niet dat de dop niet goed zat - de voeding liep uit haar mond doordat ze de speen zo vacuum zuigde.

Met de difrax fles drinkt ze veel beter.






Had ze de Aventspeen wel diep genoeg in de mond? Raakten de lipjes de harde rand?
 
quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 13:48:15'));


quote: junior2704 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 12:38:04'));


quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 11:58:44'));

Voor Aventflessen is er voor het lekprobleem een heel simpel trucje: dop stevig vastdraaien.

Verder als je kind borstvoeding gewend is nooit een grotere speen dan een newborn nemen. In je borsten worden de gaatjes ook niet groter...


Het lekprobleem kwam niet dat de dop niet goed zat - de voeding liep uit haar mond doordat ze de speen zo vacuum zuigde.

Met de difrax fles drinkt ze veel beter.




Had ze de Aventspeen wel diep genoeg in de mond? Raakten de lipjes de harde rand?



Tot de rand???
Een avent speen?
Hoe groot zijn de mondjes van jou kids? (toen ze klein waren dan natuurlijk!
Toevallig gisteren mijn buurjongentje van 14 mnd  een troostfles gegeven met een Avent, hij kreeg gewone melk op stand 1 van de standenspeen, het GUTST eruit, kind heeft amper tijd van slikken!
Zuigen is niet nodig!
Hij duwt dus ook telkens de speen weer weg met zijn tong zodat hij even kan slikken. Denk als ik hem tot de rand in zijn mondje had geduwt dat het kind finaal gestikt was....
Nee hier absoluut geen fan van Avent! Als hier nog een kindje bij mag komen krijgt hij/zij gewoon weer een Difrax fleS-je!
Trouwens nog even voor de mama wie een lading melk over zich heen kreeg:
Je gaat toch nooit de deur uit zonder een xtra voeding??
Ik heb het bij dezelfde buurtjes een aantal jaren geleden met een B-free fles gehad dat de hele handel over de vloer ging. Toen heb ik mij altijd al voorgenomen en met eigen kindje gelijk aangewend: altijd een (extra) voeding mee!
Ook als hij naar iemand toegaat gaat er altijd een fles extra mee, het potje met poeder kan tenslotte ook omvallen of losschieten!
Nu mag hij ook gewone melk, hij is ruim anderhalf, dus zal de ramp niet meer  zo groot zijn maar toch!

Groetjes Saskia


 
Terug
Bovenaan