dikke buik?

ook al is het de 3de voor mij ik twijfel zo hard aan de groei van mijn buik.
nu ben ik niet een van de dunste (helaas) maar hoe staat het met jullie buik?
ben nu 18 weken en er begint wel te komen maar je ziet nog niet veel (tenminste ik niet, en ik hoor andere ook niet) hoe sit dat bij jullie?
ik heb al wel zwangerschapsbroeken aan want die andere pastte gewoon echt niet meer.

Hier al een hele dikke buik, ook 18 weken, maar er zitten er twee in, dat scheelt, haha! Loop al weken in zwangerschapsjeans =)
En volgens de gyn loopt mijn buik 5 weken voor op een eenlingzwangerschap, zucht...
Dat beloofd nog wat...

Hier al een hele dikke buik, ook 18 weken, maar er zitten er twee in, dat scheelt, haha! Loop al weken in zwangerschapsjeans =)
En volgens de gyn loopt mijn buik 5 weken voor op een eenlingzwangerschap, zucht...
Dat beloofd nog wat...

Ikzelf ben ook zwanger van de derde en als ik mijn buik bekijk,vraag ik me af wat dat nog gaat worden!?
Ben nu bijna 18 wk,maar als ik zou zeggen ik ben 25 wk,dan zou je het ook geloven,daarbij ben ik nu voor de derde keer gestopt met roken en ik merk dat ik toch vaker de snoepkast in duik,vooral s,avonds en ik houdt al wat vocht vast. Ik was altijd wel aardig rond tijdens mijn zwangerschappen en altijd een behoorlijke buik,waardoor ik een breuk heb opgelopen en mijn buik daardoor ook sneller uitzet. Mijn kinderen waren ook best groot.1ste was 3500 gram en 52 cm en de 2de was 3940 gram en 54 cm.Ik hoop dat deze wat kleiner zal zijn. Ik heb het flinker worden nooit erg gevonden ,maar deze keer voel ik me er niet zo happy onder,voel me nu al een olifantje. whahaha!

Dit is mijn 2e zwangerschap en heb al een aardige buik. Denk dat ie zo'n 4 weken voorloopt op mijn vorige zwangerschap, maar t is dan ook de 2e.

Ben nu 16 weken zwanger en heb nu zo'n 2 weken zwangerschapsbroeken aan, bij de eerste hoefde ik pas na 17 weken zwangerschapskleding aan.

Hey,

Dit is mijn eerste zwangerschap, ben nu 18 weken en je ziet NOG NIKS!!
Pas al mijn kleren nog gewoon, niets zit vervelend. Maar ja, ben al vrij fors van mezelf, en door die ellendige eerste maanden (kotsmisselijk!!) ook nog eens 9 kg afgevallen...

Heb wel al wat zwangerschapskleding gekocht. Wilde wat nieuws hebben voor een fotoshoot met vriendinnen zaterdag, en vond het zonde om iets te kopen wat ik snel neit meer zal passen (dnek ik). Dus heb een rokje gekocht...

Liefs,

T

Hey,

Pas al mijn kleren nog gewoon, niets zit vervelend. Maar ja, ben al vrij fors van mezelf, en door die ellendige eerste maanden (kotsmisselijk!!) ook nog eens 9 kg afgevallen...

Heb wel al wat zwangerschapskleding gekocht. Wilde wat nieuws hebben voor een fotoshoot met vriendinnen zaterdag, en vond het zonde om iets te kopen wat ik snel neit meer zal passen (dnek ik). Dus heb een rokje gekocht...

Liefs,

T

Hey,

Liefs,

T

Terug
Bovenaan