dikke buik?

Dit is mijn tweede zwangerschap. Bij mijn dochtertje had een super lief klein buikje tot ong 26 weken. Nu ben ik 16 weken en het begint nu wel te komen. Draag al wel 3 weken zwkleren want eigen kleren zitten niet meer lekker.

Ik ben nu 18 weken zwanger en heb al wel een buikje. Je ziet het nu echt goed. Ik draag nu ongeveer 2 weken postiebroeken en vanaf toen is het best hard met de groei gegaan. Gisteren bij de vk geweest en de kleine groeit precies op schema.

Ik denk dat onze dikke buiken ons nog laten zwoegen aankomende zomer!! :)

Ik ben nu 18 weken zwanger en heb al wel een buikje. Je ziet het nu echt goed. Ik draag nu ongeveer 2 weken postiebroeken en vanaf toen is het best hard met de groei gegaan. Gisteren bij de vk geweest en de kleine groeit precies op schema.

Ik denk dat onze dikke buiken ons nog laten zwoegen aankomende zomer!! :)

he, ik ben gisteren bij de vk geweest en men baarmoeder rijkt tot men navel, daarboven ook al opgezet want daar zit natuurlijk allemaal al lucht.
Ik heb nu wel het gevoel dat ik eindelijk een zwanger buikje krijg.

he, ik ben gisteren bij de vk geweest en men baarmoeder rijkt tot men navel, daarboven ook al opgezet want daar zit natuurlijk allemaal al lucht.
Ik heb nu wel het gevoel dat ik eindelijk een zwanger buikje krijg.

@Liselotte haha... denk het ook! van die buiken... en dat tegen die tijd, je misschien zelfs wenst dat hij wat minder was... maar nu...

Moest gisteravond naar een musical van de brugklas (ben mentor), en toen had ik voor het eerst zwangerschapskleding aan. (heb het nog niet nodig, maar rokje was zo leuk! en shirt ook!!) Droeg een shirt met een babytje erop en de tekst: "let me out!" Collega zei: wat een leuk shirt, en raakte gellijk mijn buik aan :p Haha... heb ik gelijk voro het eerst meegemaakt dat iemand aan mn buik zat. Vond het helemaal niet erg eigenljik, maar ze schrok er zelf wel beetje van...
Zal vast niet de laatste keer zijn ;) voelde me wel lekker zwanger door het dragen van die kleren!!

Het is mijn eerste zwangerschap.Ik ben nu 18 weken en had al een buik nu ziet mijn buik er wel zewanger uit en ?k heb al kleine rode scheurtjes in zitten. Is dat normaal?

Het is mijn eerste zwangerschap.Ik ben nu 18 weken en had al een buik nu ziet mijn buik er wel zewanger uit en ?k heb al kleine rode scheurtjes in zitten. Is dat normaal?

Terug
Bovenaan