dikke buik?

Hey,

Dit is mijn eerste zwangerschap, ben nu 18 weken en je ziet NOG NIKS!!
Pas al mijn kleren nog gewoon, niets zit vervelend. Maar ja, ben al vrij fors van mezelf, en door die ellendige eerste maanden (kotsmisselijk!!) ook nog eens 9 kg afgevallen...

Heb wel al wat zwangerschapskleding gekocht. Wilde wat nieuws hebben voor een fotoshoot met vriendinnen zaterdag, en vond het zonde om iets te kopen wat ik snel neit meer zal passen (dnek ik). Dus heb een rokje gekocht...

Liefs,

T

Heeiiheeii..

Dit is mijn eerste zwangerschap en zit in me 17de week en mijn buik groeit nu egt heel hard.. binnen een week kon ik mijn kleren niet meer aan..(liep ik op me werk met de knoop van mijn broek los:$haha)

Mijn beste vriendin is ook zwanger en bijna 9 weken verder als ik en die heeft maar een iets grotere buik als ik.. majah vind het ook wel erg leuk hoor iedereen mijn buik te showen.. en vandaag leuke positiekleding gekocht dus..:D

Liefs Maris

Buik groeit, maar niet superhard.... Valt echt reuze mee, ik denk ook dat ik 'rond' ga dragen in plaats van naar voren... Vanmorgen bij VK geweest, alles was helemaal goed en op schema, dus maak me voorlopig geen zorgen...

Hallo,

Ik ben woensdag 20 weken zwanger, van ons eerste kindje.
Ik heb dus geen vergelijkings materiaal, maar kan jullie vertellen...heb echt al een mega buik.
Maar ben super trots!

Ik hoor het de verloskundige nog zeggen (ik ben normaal maatje 42) dat je het niet zo snel bij me zou zien....
Nou dus wel!! :)
In week 13 had ik al mijn zwangerschapsbroeken aan omdat ik die van mezelf niet meer aan kon.
Shirtjes enzo draag ik nog wel gewoon door.
En dat gaat nog prima.
Laatst zat ik naast iemand die over 4 weken uitgeteld is en die had echt zo een beschijden buikje, en dat scheelde echt niet veel met die van mij.

Iedereen heeft en ervaart het toch anders.
Het belangrijkste is dat er zo een kleine UK binnen in je zit en nu al 100% van je afhankelijk is.
Dat is toch het allermooiste en belangrijkste!

Geniet!

Hallo,

Ik ben woensdag 20 weken zwanger, van ons eerste kindje.
Ik heb dus geen vergelijkings materiaal, maar kan jullie vertellen...heb echt al een mega buik.
Maar ben super trots!

Ik hoor het de verloskundige nog zeggen (ik ben normaal maatje 42) dat je het niet zo snel bij me zou zien....
Nou dus wel!! :)
In week 13 had ik al mijn zwangerschapsbroeken aan omdat ik die van mezelf niet meer aan kon.
Shirtjes enzo draag ik nog wel gewoon door.
En dat gaat nog prima.
Laatst zat ik naast iemand die over 4 weken uitgeteld is en die had echt zo een beschijden buikje, en dat scheelde echt niet veel met die van mij.

Iedereen heeft en ervaart het toch anders.
Het belangrijkste is dat er zo een kleine UK binnen in je zit en nu al 100% van je afhankelijk is.
Dat is toch het allermooiste en belangrijkste!

Geniet!

dat is helemaal waar sens!
Dat is ook het belangrijkste! Een collegaatje van me is 19 weken zwanger, en je ziet gewoon nog helemaal niks! Ze is vrij smal.... en vandaag was ze helemaal trots dat haar kleren te strak zaten!!! Lief....

Bij iedereen is het anders.... iedereen draagt anders, de een heeft veel vruchtwater, de ander minder....

Een vriendin van me is harstikke rond, bij mij valt het dus mee........
Maar het schijnt dat je ook in een keer een groeispurt kunt krijgen!

ja jullie hebben ook zeker gelijk!
hier is het de derde en ik had eigenlijk verwacht dat ik al redelijk snel een buik zou krijgen.
het valt me tegen denk ik hahahaha.
bij de andere 2 heb ik ook meer rond gedragen als naar voren maar toen zag je het al redelijk snel.
maar het verschil is dan weer dat ik bij de eerste niet werkte vanaf 20 weken. bij de tweede een stuk smaller was (maar toen wel weer rookte, nu gelukkig niet meer) en het dus ook sneller zag.
ik heb het nu ook erg druk dus misschien komt het ook wel daardoor!

ik heb trouwens twee 8 ponders te wereld gezet dus mijn buik zal echt nog wel komen hahahahahahhahahahahahhaha
(maak me soms te snel druk over dingen)

ja jullie hebben ook zeker gelijk!
hier is het de derde en ik had eigenlijk verwacht dat ik al redelijk snel een buik zou krijgen.
het valt me tegen denk ik hahahaha.
bij de andere 2 heb ik ook meer rond gedragen als naar voren maar toen zag je het al redelijk snel.
maar het verschil is dan weer dat ik bij de eerste niet werkte vanaf 20 weken. bij de tweede een stuk smaller was (maar toen wel weer rookte, nu gelukkig niet meer) en het dus ook sneller zag.
ik heb het nu ook erg druk dus misschien komt het ook wel daardoor!

ik heb trouwens twee 8 ponders te wereld gezet dus mijn buik zal echt nog wel komen hahahahahahhahahahahahhaha
(maak me soms te snel druk over dingen)

Terug
Bovenaan