dikke nekplooi.. mijn laatste verhaal

Lieve Mevanne,

Ik zit hier met tranen in mijn ogen te lezen. Ik bewonder en respecteer jullie keuze... dit was geen makkelijke...
Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven.. neem er de rust en de tijd voor.. Dat is zo belangrijk.

Ik wens jou en je man heel veel sterkte.....

Liefs Anna (maart-mamma)

Lieve Mevanne en man.
Wat een verdriet, maar ook een mooi wonder dat jullie mee hebben gemaakt.. Barry, voor altijd jullie oudste kind.
Ik wens jullie heel veel sterkte om alles een plekje te kunnen geven.
Een vriendin van mij heeft met 37 weken zw.schap haar zoon verloren en vind heel veel troost in het nummer van Blof: "Zo mooi, zo mooi".
De tekst is aangrijpend en ik denk ook voor jullie heel erg op jullie verhaal aansluitend..

Liefs José

lieve mevanne en man

heel veel sterkte voor de toekomst en ik bewonder jullie jullie hebben de keuze gemaakt die jullie de beste vonden en dan is dat ook de goede niemand anders kan dit voor je doen
wij wensen jullie sterkte en liefde voor de toekomst
groetjes kelly en familie
wij zullen aan jullie denken en ook aan barry

Ik heb grote bewondering voor het besluit dat jullie genomen hebben. Onmenselijk om zo'n moeilijke beslissing te moeten maken.

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Ik heb grote bewondering voor het besluit dat jullie genomen hebben. Onmenselijk om zo'n moeilijke beslissing te moeten nemen.

Ik heb grote bewondering voor het besluit dat jullie genomen hebben. Onmenselijk om zo'n moeilijke beslissing te moeten nemen.

Terug
Bovenaan