Lieve Mevanne,
Heel veel sterkte gewenst in de koemnde moeilijke tijd die komen gaat. Dit uit liefde genomen besluit voor jullie kleine manneke is de moeilijkste die je ooit gemaakt hebt. Wees trots op het mannetje dat hij is gworden, en hij blijft voor altijd in je hart en in je dromen bij je.
Ik zelf heb het afgelopen jaar nadat wij dat moeilijke besluit hadden genomen veel gehad aan een mailgroep met moeders die allemaal een zelfde besluit hadden genomen, Lieve Engeltjes heet het, en ook is er een filmpje op youtube dat mij ontzetten aan het huilen brengt en tegelijk troost bied het heet what makes a mother. Misschien is het allemaal niets voor jou, maar ik wil het je toch even weten.
Weet dat hoe diep het dal ook is, en die uitgerekende datum waarin je allemaal moeders gelukkig achter hun kinder wagen ziet lopen, weet dat ook voor jullie de zon weer gaat schijnen. Dat lijkt nu nog ver en de pijn in je hart is overweldigend, maar eens kun je erop terug kijken en zeggen Barry heeft van mij een rijker mens gemaakt door alles wat ik wel van hem heb gekregen.
Nu kijken jouw zoon en mijn dochter samen op ons neer en spelen nog wat!
Lieve Mevanne, ik denk aan je ik.
liefs Linda