dikke nekplooi.. uitslag vlokkentest

lieve mevanne

ook deze keer heb ik weer je verhaal gelezen
helaas kunnen we allemaal alleen zeggen wat we denken en misschien zouden doen want zolang je niet in dit schuitje zat of hebt gezeten is het niemandsland voor iedereen zoals met alle moeilijke beslissingen. ik hoop dat jullie nog steeds de kracht vinden om te doen wat jullie denken dat het beste is want dat het een zware opgave is voor beide keuzes is zeer duidelijk bij je dat bewonder ik al zeer van je
menigeen had al gezegt haal maar weg
ik wens jullie dan ook heeel veeeeeeeeel sterkte en kracht om te doen wat jullie denken dat het beste is voor jullie maar ook zeker voor de kleine uk . mensen met down zijn zoveel meer geaccepteert en geintegreert in deze samenleveng en daar drijft mijn kracht dan maar op voor het geval het bij ons zo zou zijn
groetjes kelly

Jeetje.. Wat heftig allemaal!
Ik denk dat iedereen zegt "ons gebeurt het niet" met in de achterhoofd "wat als...."
Dan nog kan je je niet voorstellen hoe het zou zijn als het op je bordje voorgeschotelt krijgt..
Wel heel fijn dat jullie steun krijgen van familie en vrienden!!
Hoop dat jullie ook de 'goede' keus maken zodat jullie later geen spijt krijgen. Wat jullie beslissing ook moge zijn! Het is jullie leven en jullie zoon..!
Heel erg veel sterkte!

Sjee meid, wat heftig toch allemaal! Ik kan weinig anders dan jullie heel heel veel sterkte te wensen met de keus die jullie helaas moeten maken. Kijk diep in je hart naar wat je zelf wil en laat je niet beïnvloeden door andere meningen. Zorg dat je straks volledig achter je keus staat, wat die ook gaat worden. Ik leef met jullie mee.
En meid, mijn complimenten over hoe je schrijft! Er straalt zo enorm veel liefde uit je verhalen, hartverwarmend! Ondanks dat het zulke rotverhalen zijn. Ik weet zeker dat wat de toekomst ook gaat brengen voor jullie, jullie redden het samen wel!
Nogmaals heel veel sterkte!
Knuffel van mij!

Wat verschrikkelijk moeilijk voor jullie!
En wondernmr2 heeft helemaal gelijk: wat schrijf je mooi!!
Je bent zou vol liefde over jullie zoon dat het voor iedereen hier wel duidelijk is dat jullie een weloverwogen beslissing gaan nemen.
Logisch dat je het nog niet weet. Ik hoop dat je vrijdag een beter inzicht krijgt in zijn prognose.
Heel veel sterkte en wijsheid bij het nemen van deze moeilijke beslissing!!!!

Liefs, Jenny

Pff wat een verhaal.
Natuurlijk zou iedereen graag wat voor jullie willen doen om het allemaal wat makkelijker te maken.
Maar jullie moeten deze moeilijke beslissing zelf maken.
Wij hebben geen nekplooimeting laten doen omdat wij het gewoon niet wouden weten maar dit heeft ook met persoonlijke ervaring te maken. Mijn zus heeft een zoontje met meerdere beperkingen. Hij is blind geboren bij heeft het coloboom syndroom en hij heeft een zware vorm van autisme.
Hij is van een tweeling en mijn nichtje is hellemaal gezond. Mijn zus heeft dit geweten toen ze zwanger was en zei hebben er bewust voor gekozen om ook mijn neefje geboren te laten worden. Ze hebben er geen moment spijt van gehad ook al is het soms erg zwaar ook voor de naaste familie. Ik ben erg trots op mijn neefje en hoop dat jullie dit ook zullen zijn/worden op jullie zoontje. Ik weet andere mensen kunnen dit niet voor jullie beslissen maar bedenk je goed dat ook een kindje met beperkingen een heel gelukkig leven kan leiden. Ik heb zelf in de gehandicapten zorg gewerkt met kinderen met down en dit is zo'n geweldig mooi werk je krijgt zoveel van deze kinderen terug. Deze kinderen zijn over het algemeen zo gelukkig natuurlijk hebben ook zei hun moeilijke dingen maar dat heeft iedereen.

Ik wil jullie van deze kant heel veel sterkte wensen met de deze ontzettend moeilijke beslissing. En natuurlijk horen we graag meer van jullie.

dipsy.

3 jaar geleden, stonden wij op dit moment ook voor hetzelfde dilemma, met 20 weken kregen we te horen dat onze dochter veel afwijkingen had, we hadden geen idee wat voor tijd we ingingen.

We hebben ons gevoel gevolgd en de zwangerschap afgebroken, dit omdat wij toen vonden (en nog steeds) dat dat de beste keuze was voor onze dochter. Wij hebben voornamelijk voor haar die beslissing genomen, dit wilde we haar niet aandoen. Maar het is wel het moeilijkste in je leven.

Volg je hart, samen met je partner.

Ik wens jullie heel veel succes.

Gr.

In één adem lees ik jou verhaal. Ik ben er stil van.
Jeetje, wat een heftig verhaal.
Wat jullie nu allemaal voor jullie kiezen krijgen en de keuze die je daarbij evt moet maken. Pfffff wat een opgave. Ik wil jullie beide heel veel stekte wensen met
met dat te doen wat voor jullie het "beste"voelt.
Heel veel sterkte.
Liefs Frederieke

Sprakeloos, met tranen in de ogen en ongelooflijk meelevend. Meid wat moeten jullie je verschrikkelijk voelen nu.
Vind het echt geweldig hoe open je alle opties overweegt..
Houden van jullie zoon doen jullie echt wel dat kunnen we allemaal lezen!
Ik wil je vanaf hier ook heeeeel erg veel sterkte en wijsheid geven.
De enige juiste keuze is jullie keuze......

Terug
Bovenaan