dikkidik; alabama;moeska;fleur;

zo meiden,even weer bovenaan de lijst,zoekt wat makkelijker.
@moeska,hoe is het ,ben je al weer thuis? Leuke week gehad?,lekker hoor,er even tussen uit. Balen dat je denkt weer ongesteld te gaan worden, maar wie weet..het is nog niet zover.
@noor,hoe is het gegaan vandaag,was het een leuke workshop? Voor jou word het de komende dagen dus nog even afwachten. Ik duim voor je.
@natas,voor jou gaat het nu echt beginnen. Wat fijn zeg,weer een stapje verder in de hele geschiedenis. Meis sterkte,hopelijk krijg je niet te veel last van de hormonen.

Ik ben gister weer begonnen met de hormonen te spuiten. Ik heb het idee dat ik niet vrolijker van word,maar goed..we gaan nog maar weer door. Volgende week vrijdag weer voor de follikelmeting. Om even wat anders te doen te hebben,ga ik morgen mijn keukenmuren verven met structuurverf en dan dinsdag in de goede kleur sauzen. Onze nieuwe keuken staat al vanaf begin oktober,dus het werd wel tijd. Lekker hoor,als het zo opknapt. Zit ik over 2 weken (als ik jarig ben) er netjes bij!

Meiden,veel liefs,
ik kijk uit naar jullie berichtjes,
liefs Fleur

Hey dames!

Wij zijn weer thuis en hebben een heerlijke week gehad! De kleine meid voor de 1e x op de lange latten (erg schattig). Ze was nog wel erg jong hoor maar het begin is gemaakt:).
Ben ook echt tot rust gekomen. Mijn lijf zat de eerste paar dagen nog wel vol spanning (alles kwam er waarschijnlijk een beetje uit) maar na een heerlijke Thai massage ging het een stuk beter:).

Zag dat de datum in mijn NOD niet goed staat, zal ik zo even aanpassen. Ik moet deze week ergens ongesteld worden (volgende de planning woensdag) maar ik ben bang dat het eerder gaat komen.... Heb enorm veel last van mijn borsten en van mijn onderrug:-(......

Nou meiden, we houden elkaar maar weer op de hoogte!

Lfs

Hoi meiden,

Leuk dat er weer een nieuwe topic is op pagina 1. Waarom ze dit forum niet eens aanpassen zodat de laatst geschreven reacties bovenaan komen snap ik niet!

Moeska, fijn dat je lekker tot rust bent gekomen. Heerlijk naar de sneeuw geweest dus!

De workshop was erg leuk. We hebben echt mooie amuses gemaakt, het zag er professioneel uit toen het klaar was. Helemaal verbaasd dat we zoiets konden maken.

Ik verwacht mijn ongi dinsdag, maar ben er deze maand erg weinig mee bezig. Heel fijn eigenlijk, hoop dat ik dit de komende rondes vol kan houden.

Fijne zondag nog alledrie!

Ben zo verdrietig. Het laatste kinderloze stel in onze vriendengroep heeft gisteren hun zwanger schap aangekondigd. Het voelt zo eenzaam om de enige zonder kind te zijn. Ik kan het ook echt niet meer opbrengen om blij te zijn voor een ander. Dat zullen ze zelf nooit merken natuurlijk, maar ik word zo moe van het steeds geinteresseerd zijn in echo's, dikke buiken, kwaaltjes en als het kind er is, hoeveel hij slaapt en poept. Ben er even helemaal klaar mee!!!

meid,wat ongelooflijk sneu voor je. Kan me voorstellen dat je er heel verdrietig van bent.
Fijn dat je hier dan even je hart kan luchten.
hele dikke knuffel voor jou.
Fleur

Tjee, wat is het toch allemaal heftig en ooooo zo eenzaam. Kan me helemaal voorstellen dat je je mega rot voelt. Bij ons is ook iedereen zwanger of net beavallen van nr 2 of 3. Wij hebben het geluk dat we een dochter hebben maar toch toch is het zwaar als er weer iemand onze nabije omgeving zwanger is. Ik had ook een baaldag want het beging van mijn mestruatie is vandaag begonnen. Was nog even aan het mailen met mijn zus (en zij leeft enorm mee) mar toch kan ook zij kan mij niet oppeppen want zij weet niet hoe het voelt. Iedereen bedoelt het allemaal zo goed maar niemand voelt hoe wij ons voelen en ik wens dit ook echt niemand toe!

Nou meid, houd je haaks!

Lfs

He meiden.
Jeetje noor wat kut voor je,hopelijk kunnen ze nog wel wat begrip v je op brengen dat jij niet op al die verhalen zit te wachten!

Moeska lekker dat je het zo lekker heb gehad,zo wkje tussen uit ka je goed doen,wwl balen dat je denkt dat ingi eerder komt.

Fleur he hou.moed he.meis, ik heb die dip ook gehad van waarvoor doe ik.het heeft tochgeen nut maarja wie weet juist nu deze.mnd wel.

Ik.ga.morgen voor controle heen dan hoeveel enheden hormonen moet spuiten en da hopelijk binnen 2 wkn punctie.me man is nu ziek thuis.gaat morgen dus mee. Dus spannende.tijd.komt voor ons nu aan en de vele zh bezoeken e n bij elke echo.dan bloedprikken bah!!!!

Noe.meiden sterkte weer alemaal en tot krabbels.lat morgen wel wete.hoeveel ik moet spuiten. Xxxxxxx

Dank jullie wel voor jullie troostende woorden, erg lief! Succes vandaag Natas, hoop dat het er allemaal goed uit ziet.

Terug
Bovenaan