dikkidik; alabama;moeska;fleur;

nou meiden

hier een verdrietige boze meid/vrouw.

Ik mag dus nog geen hormonen spuiten omdat mijn hormonen te hoog zijn en bij me eierstok al eitjes zagen!!!
nu moet ik wel door gaan met een ander hormoon wat ik dus al 2 wkn spuit en dan vrijdag terug komen voor een eecho en afhankelijk daarvan horen we meer.
Maar ik ga er dus al maar van uit dat ik dus voor niks heb geslikt en gespoten heb...
ben dus erg verdrietig ze dachten dat me bloeding misschien niet goed op gaan was gekomen nou deze stopt nu bijna na bijna 6 dgn gevloeid tehebben.
kkkkk

xxxxxxxx voor jullie

Jeetje - het is allemaal een beetje huilen met de pet op als ik alle reacties zie op dit forum, weinig goed nieuws de laatste tijd. Ik kan ook geen goed nieuws brengen, vanmorgen is de boel doorgezet..... Volgende maand gaat hem ook niet worden ben nl met het werk weg net in mijn vruchtbare dagen......

x

Wat een rotnieuws allemaal inderdaad! Het is ook niet eerlijk he! We willen zo graag en moeten er zoveel voor over hebben om het ook te krijgen. Gelukkig kunnen we hier ons hart luchten bij anderen die begrijpen wat je doormaakt. Sterkte is alles dat ik kan zeggen. Hier is het wachten op de duivels, gisteren was D-Day.

he albahama ik hoop juist dat jij ins goed nieuws ga brengen. want wij hebben dat momenteel niet dus........

ik ben ook erg blij met deze forum en jullie want bij jullie kan ik alles zeggen wat ik op me hart heb en dat kan ik jammer genoeg niet bij alle mensen in mijn omgeving.

vertelde het gisteren tegen een buurvrouw dat ik dus mo weer voor echo moet omdat het niet goed zat, begon die te lachen en dan nog soorry zeggen ook van ja ik moet lachen want hetzal wel goed gaan bij jou....
nou dat doet dan weer goed pijn helemaal omdat ik dacht dat ik van die wel wat steun zou krijgen.

maarja we wachten morgen maar weer af, gelukkig is steef(man) nog thuis dus die gaat morgen mee.
ben geod zenuwachtig erover en ook wat bang dat het niet goed is en dus een verloren maand hebben.

xxxxxxxx voor jullie allemaal

Hoi meiden,

Nou helaas ook hier weer slecht nieuws, de duivels zijn vandaag gekomen. Op naar IUI5 dus. Morgen maar weer bellen met het ziekenhuis.

Natas, ik hoop dat het allemaal goed is morgen! Wat een muts van een buurvrouw, sommige mensen kunnen zo lomp zijn. Die zou ik gewoon niets meer vertellen hoor.

Hoe is het met Moeska en Fleur?

Joepie joeoie ik mag vanavond staeten met de hormoon puregon 150eh spuiten. Dus nu gaan v t eggi. Vlgwk donderdag controle. Vind het leuk.maar toch ook wel eng dat we nu echt gaan startwn want over 2 wkn misschien de punctie enz. Maarj we zien wel hie en wat toch. Gekukkig kan ik met jullie er over praten.
Fijn wkd toegewenst hopelijk.met mooi weer.

Xxxxx natas

Fleur.. Hoe is het jou?wanneer mag je weer heen vooorde 4e iui?????wn red je het alllemaaal.

Moeska. Hoe gaat het.met jou,?

Alabama.. Hoe is het.met je weeer over de ergste k heen?

Xxxxx natas

Terug
Bovenaan