dikkidik; alabama;moeska;fleur;

hoi natas,echt spannend voor jullie zeg,het gaat nu echt gebeuren!!

noor,balen joh! Zie je het nog een beetje zitten?

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest,1 groot eitje en een paar kleintjes. Maandag weer voor een follikelmeting om te kijken hoe alles er dan uit ziet.Ik gok op woensdag voor de inseminatie.

doeg Fleur

Hey hey!

Hier alles zijn gangetje - ik heb mijn baal dagen weer achter mij liggen en heb me weer herpakt!
Volgende week een week met het werk weg en dan zul je net zien dat dan net mijn vruchtbare dagen dan zijn (grrrrrr). Dus voor ons een verloren maand deze keer.

xxxx

Hoi,

Hier gaat het ook weer wat beter. Heb vorige week echt heftige emotionele buien gehad, maar nu zie ik alles weer wat positiever. We gaan ons vast orienteren op IVF, omdat we niet denken dat IUI resultaat gaat opleveren. Vrijdag weer voor de 1ste follikelmeting, dan zal ik de gyn meteen eens vragen hoe dat normaal gesproken gaat. Gek he, in ons ziekenhuis hebben ze niet 1 keer een gesprek met ons gevoerd na de intake, over hoe het gaat en zo. Voel me daarin wel alsof het voor hun lopende band werk is.

he alabama.

jeetje meis gaat het nu echt wel weer met je??? kan je emoties heel goed begrijpen hoor.....
wij hebben ons met de 5e poging georienteert over ifv.
maar wij kregen wel gespreken over hoe het ging met ons enz. vooral met de terug insiminatie bleef de arts of vpk bij onds kletsen over hoe het ging en hoe het met onze hoop was.

jammer dat jullie dat niet hebben gehad.
maar ik vind dit wel zwaarder hoor ivf want zoveel spuiten enz maar ook gewoon nu al zo geestelijk zwaar....
want de man kan nu niks voor je doen betekenen....

ik moet donderdagochtend heen voor meting ben erg benieuwd hoeveel ik er heb en hoe ze er uitzien qua groote dan weeten we weer meer...

he meid hoe moed en ga het vrijdag echt goed navragen want er staat een wachtlijst voor ivf. teminste bij het VU zh...

xxxxxx natas

hoi meiden,
alabama,wat herkenbaar,hier ook weinig begeleiding, alleen de dames bij de balie die vragen hoe het gaat en meeleven.

Vrijdag ben ik voor de follikelmeting geweest,net weer terug van de 2e: is het eitje niet gegroeid- en moet ik meer gaan spuiten (112,5 eenheden ipv 75) en dan woensdag terug voor de 3e follikelmeting.
Ik zie het even niet meer zitten.
Zometeen maar weer werken,dat leidt lekker af!

liefs Fleur

he fleur

jeetje wat een gedoe bij je maar ook aprt want de vorige keren groeiden ze toch wel op die 75 eh.... maar spuit jij nu ook alweer....??
he meid hou moed he, het komt wel goed....
ik ga vanavond weer een kaarsej aanzette voor ons allemaal...

xxxxxxxx

Hoi,

Fleur wat een tegenvaller! Gek he, dat het per maand opeens zo kan verschillen hoe snel het groeit. Maar dat het helemaal stilstaat is heel vreemd. Heeft de gyn nog gezegd hoe dat kan? Ik hoop dat het extra spuiten gaat helpen!

We hebben trouwens alweer bijna een nieuw topic nodig, we vallen weer van de blz af ;)

hoi meiden ik ben de man van dikkiedik .ze is gisteren geopereert aan die kieste die in de eileider zit wand die was namelijk open gebarsten .ze hebben die kieste schoon gespoelt dus we weten nu niet if de embryo er nog zit maar wij zien dit als een mislukte poging wand met alles wat er gebeurt is is het nihil dat het lukt gr dikkiedik

Terug
Bovenaan