Dilemma: carnaval en drinken

Ik zou de statistieken lekker links laten liggen en het gewoon houden op waar jij wel of niet rustig van wordt. Als jij ook maar enigszins het idee hebt dat je onrustig bent als hij drinkt of niet thuis is sta je volledig in je recht om van hem te vragen niet te drinken. Dit is nou typisch een voorbeeldje van hoe je "samen" zwanger kunt zijn! 

ik heb overigens bij 36 weken zelfs mijn vader gevraagd om op zijn bedrijfsfeestje nuchter te blijven, gewoon omdat mij dat op dat moment onrustig en verdrietig maakte (dat verdriet was mogelijk een beetje hormonaal... maar toch ?). 

Mee eens met bovenstaande.. Statistieken zeggen natuurlijk niks. Ik vind dat manlief met 35 weken zwangerschap ook zijn biertjes moet laten staan.. Wat wij al 8 maanden doen! Want het is idd niet vanzelfsprekend (hier zelfs NOT DONE) om met de verloskundige mee te rijden... Sta je mooi te kijken met je dronken man en met 'n eventuele weeën storm.. Leuk verhaal voor de taxi chauffeur.. (die je dan moet komen halen) Dat dan weer wel.
Eventueel bij je controle net voor carnaval al inwendig onderzoek laten doen of er al iets gaande is.. ? Maar ook dat zegt natuurlijk niet alles.
Heel veel succes met je carnaval party animal! Hopelijk gaat die het inzien dat het miss niet zo verstandig is. 

Tja dan kunnen die mannen vanaf 27 weken al niet meer weg of dronken zijn. 
ik zou er geen punt van maken. Lekker laten genieten en als er toch wat gebeurd, dan moet dat maar zo wezen. 
mijn man ging bij mijn eerste zwangerschap met 36 weken nog een weekend naar Oostenrijk. Tja was wel spannend maar hij had het mooi nog even in de pocket. Krijg je ook weer een blijere man van terug daarna. 

dus aan mijn reactie heb je niet zo veel. Ik gun hem altijd wel zijn vrijheid. Vanaf 37 weken vind ik het anders. En ja het kan eerder maar zo is het in het leven altijd. 

Terug
Bovenaan