dilemma

hoi dames,

ik ben inmiddels zo'n 6 a 7 weken zwanger. begin april verwacht ik mijn 2e kindje in mijn armen te sluiten.
nu is het echter zo dat mijn tweelingzus gaat trouwen. (waarvan ik getuige ben en mijn man ceremoniemeester). het liefste wil ik daar natuurlijk de hele dag bij zijn.
weet iemand van jullie misschien of het mogelijk is om daarvoor eerder ingeleid te worden?

groetjes van Aafje
 
ik geloof niet dat ze dat doen, wel bij bijv wanneer 1 van de ouders op sterven ligt maar dan ook zeker niet altijd. Inleiden brengt altijd risico met zich mee en je kindje moet het natuurlijk ook aankunnen.
In medische nood vind ik het pers anders.
Wanneer is je uitgerekende datum dan eigenlijk?
ik begrijp dat het heel kort dag is en dat je natuurlijk bij de bruiloft van je zus wil zijn, je kunt het overleggen.
Loop je in het zh of bij vk?
Wanneer je bij vk loopt zal het heel moeilijk worden omdat die meestal van het natuurlijk verloop zijn.

sucses gr louise
 
hoi secretmom,

ik ga over 2 weken naar de vk.
als ik van mijn eerste dag van de laatste menstruatie uitga ben ik 1 april uitgerekend. echter mijn cylcus is vrij onregelmatig geweest, dus vandaar dat ik het niet 100% zeker weet (voor zover dat mogelijk is natuurlijk).
mijn 1e kindje is 1 week te laat geboren vandaar dat ik 'lichtelijk' in de stress zit
 
hey ik had dit jaar t zelfde met mijn zus alleen iets andersom.
twas een cadeautje bij mij dat k zwanger was. dus wilden we zo snel mogelijk trouwen, 1 juli ben ik getrouwd en mijn zus was 2 weken later uitgeteld.
het is 1 week na ons trouwen geboren dus net kantjeboord. ze heeft t de hele dag wel volgehouden, maar dat is natuurlijk wel verschillend per persoon. k zou t niet in laten leiden, ik vraag me af of dat wel kan. het kind kan er ook niet wat aan doen. succews
 
Ik kan de reacties niet lezen???

Maar sorry hoor, dat vind ik echt krankzinnig, alles wat niet natuurlijk in gang gezet wordt neemt risico´s met zich mee, waarom zou je zoiets, buiten dat ze dat echt niet doen, zelfs maar overwegen, dat kindje wat je draagt heeft toch het recht de tijd in jou door te brengen die het nodig heeft.
Sorry hoor, wil je niet beledigen, maar dit soort .. snap ik echt niet!!!
 
hoi mj,

ik wil het liever ook niet, maar omdat ik toch wel een hele speciale band heb met haar zou ik het niet leuk vinden als ik er niet (helemaal) bij zou kunnen zijn.
vandaar dat ik dit me afvroeg.
ik denk het zelf ook wel hoor dat het niet kan.
 
Terug
Bovenaan