dilemma

Ja oke dat snap ik wel, ik heb ook een zus, maar ik zou het risico gewoon nooit willen voor mij en mn kind, want dat zit eraan vast!
Dit zijn gewoon geen dingen die je kan plannen en dat is maar goed ook!!

Gr MJ
 
hoi mj,

mijn zus krijgt het morgen te horen dat we voor de 2x in verwachting zijn dus misschien dat ze het willen/kunnen uitstellen.
alhoewel ik weet dat dat moeilijk zal gaan om dat de broer vn mijn zwager in italie woont en hij het dus al ruim van te voren moet regelen.
maar ja, we zien wel hoe het gaat lopen
 
Daar gaan ze echt niet voor inleiden. Het is geen medische reden.
Je zal gewoon af moeten wachten of je kan gaan. Misschien is het niet handig dat jij de getuige bent. Misschien zit je wel in je kraamweek.
 
Tja, ik vind het voor jouw ook heel jammer. Maar ik denk dat het wel een probleem op kan leveren als je getuige er niet is. Je moet van te voren doorgeven wie het zijn.
Maar vergeet niet het zijn twee hele mooie dingen, een huwelijk en een baby. Twee dingen om naar uit te kijken!
 
dat is ook zo.
en ik laat het ook helemaal aan hun over hoe ze dit willen gaan oplossen. misschien kunnen ze een 'reserve' getuige erin laten plaatsen voor het geval ik er helaas niet bij kan zijn
 
Mijn schoonzus is bevallen op 15 mei en wij zijn 26 mei getrouwd, ze was er op het gemeentehuis aanwezig is tijdens de kerkdienst lekker naar bed gegaan bij haar moeder, en tijdens het diner aanwezig.
S'avonds is ze met het kleintje gewoon vroeger, na de koffie, naar huis gegaan. en zo was het hartstikke goed en gezellig!

Vind het zelf geen reden om in te leiden en ook al leiden ze je in, het is afwachten of je lichaam daar op reageert want mn vriendin werd ingeleid omdat ze het allemaal zo zwaar vond aan het einde v.d zw en dat heeft ruim een week geduurt voor het uiteindelijk kwam.. dus zou gewoon wachten tot je lichaam er rijp voor is!

 
Terug
Bovenaan