dilemma

Wat natuurlijk ook heel mooi zal zijn, omdat julie zo een goede band hebben, is straks je kleintje in de armen van je zus in haar trouwjurk... Ik spreek uit ervaring, mijn zus trouwde 16 dagen na mijn bevalling, het feest heb ik voor het grootste gedeelte gemist maar ik heb zulke mooie foto's van het bruidspaar met hun nichtje.

Als ik jou was zou ik haar zeggen een andere getuige te nemen maar het wel bespreken met de ambtenaar van de burgelijke stand, ben je er wel bij krijg je vast een andere speciale rol op hun grote dag.

Succes

Oja, dit jaar ben ik 8 maanden zwanger als mijn schoonzus gaat trouwen... Hoe komt het zo uit!!
 
Nou ik ben ingeleid, om medische redenen en dat is echt niet iets wat je wilt hoor!!!! Het is zelfs uiteindelijk een keizersnee geworden! Maar ze doen het ook echt niet hoor, voor een bruiloft, al is het van de koningin! Het is tevens een risico voor je kindje hoor. Dat is toch echt belangrijker.

Je zou wel aan je verloskundige kunnen vragen of ze je tegen die tijd een keer extra kan strippen ofzo. Moet dan wel kunnen hoor:)

Succes
 
Hoi,

Vrienden van ons gaan trouwen, 3 dagen na onze uitgerekende datum. Mijn vriend is ceremoniemeester én getuige.
Wij hebben het zo geregeld dat die vrienden van ons nog een ceremoniemeester en evt.getuige hebben. Want ja... dit kindje gaat voor.
Misschien is dat ook een tip voor je zus...
 
hoi dames,

mijn zus weet ondertussen dat ik zwanger ben. we hebben het nog niet echt over de bruiloft gehad, maar dat komt aankomen weekend wel, want dan zien we elkaar weer.
misschien mogen ze inderdaad wel een reservegetuige erbij zetten, voor het geval dat. maar ik hoop natuurlijk dat ik er gewoon bij kan zijn. al zal dat dan niet van begin tot het eind zijn.
en wellicht kan ik even slapen daar in het landhuis waar ze gaan trouwen.
komt vast allemaal wel goed.
 
Terug
Bovenaan