Dinsdag is het weer spannend

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Dinsdag is het weer een spannende dag de dag van mijn NOD. Heb het aardig van me eigen afgezet maar toch blijft het wel spannend. Wie heeft er nog meer dinsdag de NOD?

Liefs RH

Hier nog 1. Dacht al wat te voelen, maar vroege test was negatief. Wachten maar weer af

Heel veel succes!

Groetjes Supertje

Hier ook nog 1. ben benieuwd.

groetjes en duim voor jullie morgen

Hoi allemaal,

Hier is vandaag of morgen mijn NOD. Mijn cyclus wisseld tussen de 26 en 27 dagen. Ik heb een dochtertje van net 1 en hopen op een volgend wonder. Merk nu nog niets. 4 dagen geleden iets roze afscheiding. Daarna niets meer. Sinds gister wel steken in onderbuik, dus dnek dat het er helaas weer aan zit te komen.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook lichtroze afscheiding een paar dagen voor nod, maarja dat had ik vorige maand ook en bleek toen niet zwanger, Dus kan nergens van opaan.

Zijn jullie al mama?

Hoi Hoi,

zaterdag was mijn nod, dus nu 2 dagen overtijd...maar wil nog niet testen, ben bang dat het negatief is.

wacht nog een weekje en dan hopelijk!!!
wel de klachten...grote, gespannen borsten...rare vorm van misselijkheid.
ik hoop so dat ik niet voor de gek gehouden wordt door mijn eigen lichaam!.

ik ga hard voor ons allen duimen!!!

liefs
nicole

Hoi meiden,

Ik duim met jullie mee. Tja en die klachten....... Bij de eerste dacht ik telkens, ook gezien klachten dat ik zwanger was, maar toen ik echt zwanger was had ik totaal geen klachten. Die wkamen pas na de 6e week.

lfs,

MK

ha meiden,

Duim voor jullie dat je zwanger mag zijn,
@shiv, ik heb een zoontje van bijna 2.5 en dus ook mama, wij hopen ook weer een 2e wondertje te mogen krijgen, dus tis weer spannend.

groetjes Mini

Hoi,

Ik hen donderdag mijn NOD dag. Spannend he! Ik hoop het voor jullie en ook voor mezelf.

Groetjes Silli

Terug
Bovenaan