Dinsdag is het weer spannend

Hier nog langer wachten, 9 julie pas.. Hoop het zo voor jullie allemaal!!

Ben nu 1x misselijk geweest en heb nu echt ontzettend veel afscheiding!! :-o

Ik heb 15 juli mn nod... dus afwachten al met al,

groetjes mini

Hey ja echt wel spannend he, zelf ben ik moeder van een zoontje van bijna 3. Hopelijk mogen we nog een keer zwanger raken van ons 2de wonder we zijn sinds sept al gestopt dus dat is al een tijdje.

Zelf denk ik sinds vandaag dat ik het morgen gewoon ga worden want heb de bekende ongi klachten maar hou jullie op de hoogte en anders op naar volgende maand.

Iedereen succes met wachten en hopelijk zijn we allemaal gauw in verwachting.

Liefs RH

Hoi,

Blijft weer spannend he. Vannacht en vandaag toch weer veel steken onderin buik, dus zal wel gaan doorzetten....... Maarja zolang er nog niets te bekennen is toch een beetje hoop.

Weten jullie al meer?

En, en, en????
Al nieuws?

(ben niet neiuwsgierig hihhi)

Liefs,
Juul

Hier is het echt een NOD. Temp nog steeds hoog dus begint een beetje hoop te groeien in ronde 19.

Hey meiden,

Hier is de ongi echt door gezet echt wel weer balen maar ik heb goede afleiding met as maandag een beginnende verbouwing dus druk zat dus weinig tijd om erover in te zitten.

Dus we gaan weer op naar de volgende ronde en hopelijk hebben we dan wat meer geluk.

@Supertje hopelijk is het zover meid het is je gegund na zo'n lange tijd. Laat het weten he als je wat meer weet he.

Liefs RH

Terug
Bovenaan