Dinsdag is het weer spannend

Hoi hoi,

@Supertje; Ik zal heel hard voor je duimen!!!!!! Hopelijk blijft het weg. Ik ken je geschiedenis natuurlijk niet....... maar dit geeft goede hoop.

@RH: Jammer maar wel goed van je dat je gelijk je gedachten er vanaf kan zetten.

@juul; volgens mij ben ik net zo nieuwsgierig als jij haha.

Ik loop momenteel om het uur naar de toillet om te kijken of er al wat is. Iedere keer kom ik er weer opgelucht vanaf...... Ik durf niet te testen. Waarschijnlijk gezien mijn voorgaande cyclussen vandaag mijn nod. Ik moest vanmorgen ook zo lachen om mijn man. Ik heb weer eens wat buikpjin en hij zegt vervolgens.

"Ik snap jullie echt niet, doe gewoon lekker de test dan weet je waar je aan toe bent,... Je hebt toch nog strips in de la" Zeg ik nee ben bang dat het niet zo is, of te vroeg en heb buikpijn dus ga toch ingi worden. Zegt hij vervolgens "hopeloos wat een moeilijk gedoe allemaal...."

Hahah moest er vanmorgen wel om lachen toen hij naar zijn werk ging, maarja dus niet getest. Ik wil eigelijk wachten tot vrijdag. Dan zit ik zeker 3 dagen over mijn NOD als het er dan nog niet is, dan testen. Wat vinden jullie?

Liefs,

Shiv

Hoi shiv,

Ik durf ook niet meer te testen hoor, had voor mezelf ook besloten dat ik vrijdag pas ga testen. Hier voel ik nog niks vreemds maar ook geen krampen die voor de ongi komen. Nou was er niet zoveel van mijn cyclus te maken voordat ik met hormonen begon, maar deze ronde zonder hormonen lijkt volgens de temperatuur normaal te verlopen. Zal die gyn eens op laten kijken haahahah. Stoere praat natuurlijk maar een heel klein hartje op dit moment.

@RH, balen meid. Hopelijk is het de volgende keer wel raak en zo'n verbouwing leidt wel lekker af. Zijn zelf ook een huis grondig aan het verbouwen.

Liefs Supertje

heej ik ben mama van een jongentje die 2jr is...
wil nu graag een 2de
gisteren was me nod, test is negatief :(
afwachten, normaal 3dg voor nod bruinverlies nu nog niets...

hey meiden,

bij ook nog steeds niks nu 3 dagen overtijd.
in maart ook al een keer 5 dagen overtijd geweest maar toen toch ongi geworden.

ik wacht tot zaterdag af...voel niks verder..

succes! en hou ons op de hoogte!

@ RH: wat vervelend zeg! Hou moed, wij zijn ook nog in de running!

Ik word nu al gestresst als ik lees hoe een lichaam je zo voor de gek kan houden. Altijd op tijd ongi en dan als het spannend blijkt te worden blijft het uit om dan 'effe' wat later te komen grrrr
Misschien ook iets psychisch dan toch?

Ik zit nu net na mijn vruchtbare dagen. Gevoel zegt dat het wel eens raak zou kunnen zijn, verstand vind het nog een beetje snel na 1x.
Ook hier een reactie van manlief: "als het zover is dan merken we het vanzelf". Makkelijk kletsen die heren...hihi Geloven volgens mij nog heilig in het ooievaar-verhaal ;)

Ik stel voor dat we er nog eentje op drinken en wachten op Shiv, Supertje, Ilse en Nicole voor goed nieuws!

=xxx=

wat spannend allemaal zeg, ik hoop echt voor degenen die nu in spanning zitten dat het zover is!!!

liefs, Kaatje

Nou zoals jullie aa het tijdstip wellicht kunnen zien. ik kan niet slapen........ en ben hartstikke moe. De kleine heeft ons wakker gehouden tot 01:15 en nu zit mama dus beneden aan de thee. Nog geen ongi te bekennen, dus nog steeds positief. Morgen dag 28. Laatste 4 cyclussen waren 26 a 27 dagen... dus zeker spannend.

Ik zal maar even gaan duimen voor ons allen, wat moet je anders doen midden in de nacht..

Liefs,

Shiv

Hoi lieve meiden,

De hele nacht moest ik om het half uur plassen. Vannochtend dacht ik toch maar even testen en een hele dikke vette streep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan het gewoon niet geloven........ Als alles goed gaat scheelt de kleine 1 jaar en 10 maanden met mijn dochtertje.

Ik zal nog steeds blijven duimen. Nu eerste even naar het zwembad babyzwemmen.

liefs en knuffel,

Shiv

Terug
Bovenaan