Dinsdag is het weer spannend

ik heb gisteren bloedverlies gehad en nu niets meer... zo raar

@ilse, Ik zou eens contact met de huisarts opnemen. Ik weet niet of je nog een keer getest hebt maar kan zijn dat je toch zwanger bent en alsnog een klein beetje bloed verliest. Is inderdaad heel raar.

@Juulke bedankt!

Ik wil met de ha wachten tot vrijdag als het dan niet doorgezet is dan bellen...pff spannend weer

Ja kan ik me voorstellen. Zijn klotedagen dan. Als het dan niet zo is dan kun je ook beter die ongi weer achter de rug hebben. Dan weet je in ieder geval nog dat het allemaal nog functioneert. Heel veel sterkte meid en ik hoop toch nog voor je dat het wel raak is.

Liefs Supertje

@juulke82 > zag dat ik nog niet gereageerd had op jou berichtje. Maar hier dus weer niks. Echt balen, inmiddels dan weer ronde 11 in.

Groetjes Silli

heej meiden
hier licht bloedverlies wederom...
op naar nod3aug.

Hoihoi
ik wil ook graag weer zwanger worden! ik heb een dochtertje van 3 en een zoontje van 1,5 jaar oud, we willen graag een derde!
We zijn ong 3 weken geleden pas begonnen dus nog niet zo lang en toen was ik volgens mij ook voor het laatst ongesteld maar weet het niet meer precies, dus even spannend! we gaan zaterdag op vakantie en ik denk dat ik die week ook ongesteld moet worden!!
Zwangeren: GEFELICITEERD!!
En alle anderen ik duim met jullie mee!!

Terug
Bovenaan