Dinsdag is het weer spannend

Shiv,

Super gefeliciteerd!!

Rh Balen dat je ongesteld bent geworden.

De rest we duimen voor jullie!!!!

Wij hebben maandag NOD

Theetje Shiv wat leuk oor je! Van harte gefeliciteerd!

@ RH, balen dat je toch weer ongesteld bent geworden. Hopen op meer geluk de volgende ronde.

Ik zelgf hem morgen mijn NOD dag, ik ben erg benieuwd. Hoop dat het nu eens raak is na 10 ronden.
Groetjes Silli

@shiv

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! Geweldig nieuws. Ik kon mezelf ook niet meer beheersen. Was zo misselijk en moest allemaal overgeven, vandaag trouwens ook nog en die zere borsten. Ik was er van overtuigd dat het raak zou zijn, Helaas ging de eerste test niet goed en de tweede gaf als uitslag niet zwanger. Maar nog steeds geen ongi te bekennen. Lichaam houdt me weer lekker voor de gek. Als ik vrijdag nog niet ongi ben zal ik eens opnieuw testen.

Iedereen heel veel succes toegewenst!

Groetjes Supertje

Hoi Shiv!

super gefeliciteerd!!

bij mij is nu 4 de dag overtijd....wordt er langzaam wel gek van de onzekerheid.
ik wil maandag pas testen dan ben ik meer dan een week overtijd (of ongi). ik heb gewoon geen zin in een negatieve test.
wel ongelofelijk gespannen borsten en pijnlijke tepels.

groetjes
Nicole

Hoi meiden,

Allemaal bedankt voor de felicitaties. Erg lief. Met name omdat verder niemand het weet en we het nog even voor ons willen houden. Dus voelt nu toch wel een beetje zwanger. Moet zeggen dat ik me anders voel dan de vorige keer. Toen had ik otaal geen klachten.

@nicole; Als je nu zeker 4 dagen overtijd bent dan zou je het kunnen uitlsuiten met een test..... Tenzij je niet zeker bent van de lengte van je cyclus.

@supertje; mhmmmhmm dat is heel vervelend. Helemaal als je wel klachten hebt. heb je normaal een regelmatige cyclus? Kan natuurlijk dat het iets langer is en je nog te weinig hormoon hebt.

liefs,

Shiv

shiv gefeliciteerd meid!
nicole spannend hoor!

ik wil zaterdag gaan testen als ik nog niet ongi ben, dan ben ik 6dg over tijd als het goed is...

vind het zo spannend!
heb wel opgeblazen gevoel en licht misselijk, maar ja wat wil je ook met dit weer!

helaas meiden,

ben net ongesteld geworden. Balen, maar we gaan gewoon weer verder.

ben blij dat ik nog niet getest had dan is de teleurstelling altijd groter dan bij ´gewoon´ongesteld worden.

op naar de volgende ronde!

@nicole Dat is weer mooi KL..TE. Hoop dat het de volgende ronde wel raak is voor je.

@Ilse, zit te duimen voor je hoor.

@shiv Had vroeger een heel regelmatige cyclus maar sinds de mirena niet meer. Heb de temp bijgehouden en die ging op dag 15 aanzienlijk omhoog en is nu nog steeds zo hoog. Vandaar dat ik op gisteren uitkwam. Begin wel steeds meer gekke dingen te voelen maar dat zal wel een hersenspinsel zijn.

Groetjes Supertje

Terug
Bovenaan