dinsdag met Nick naar de kinderarts

A

Anoniem

Guest
Nou ja de titel zegt het al, we moeten met Nick naar de kinderarts omdat hij blaasontsteking heeft en er dus nog steeds bloed in zijn urine zit.
Ook moet hij doorgaan met de antbiotica, dit is echter een regelrechte ramp. Hij wil het niet innemen en we moeten hem gewoon in de houdgreep houden, gisteren ging hij er zelfs van overgeven.
Vanaf vandaag proberen we het door de vla te doen zodat hij het toch binnenkrijgt. Ik ben benieuwd

Liefs sandra

arm kereltje! Geef hem maar een hele dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Hoi Sandra,

Wat een vervelend verhaal. Helaas weet ik een beetje wat je meemaakt. Renée heeft in juli een nierbekkenontsteking gehad. Ze is vijf dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis.

Wij deden de antibiotica door een klein beetje Nutrionmelk. Dat mocht ze dan eerst opdrinken en daarna kreeg ze de rest van de melk.
Als je het door eten doet, is het heel belangrijk dat het niet te veel eten of drinken is, zodat je 100% zeker weet dat hij het helemaal opeet. Anders krijgt hij niet alle medicijnen binnen.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel,
Evelien

Ach,wat sneu.
Helemaal als hij die antibiotica niet wil,zo vervelend als je moet dwingen.
Heel veel beterschap met je ventje!
Groetjes Tanja

grrrr ook door de vla werkt niet, hij heeft vandaag weer maar 3 ml binnengekregen i.p.v de 15 ml die hij moet. Hij heeft gewoon door dat er wat door zit. Hopelijk gaat het morgen beter.

jeetje wat vervelend!
ik hoop dat het gauw beter gaat,iedere keer die strijdt.
maar ja je wilt toch dat hij het inneemt.
veel succes en sterkte ermee..
groetjes piewie,mv Mila

Ach gossie,arm ventje!!Snel weer beter worden hoor en je pilletjes innemen,ben je zo weer beter.
Van harte beterschap!

Liefs Kitty en een dikke knuf van Tess

Terug
Bovenaan