dinsdag met Nick naar de kinderarts

hey sandra....

miss een kleine tip voor je ivm medicijnen.....Yoëll is natuurlijk veel kleiner en laat nog sneller iets toe hihi...maar als hij zijn medicijnen niet wou hebben deden we het in een spuitje....dan is het achter in de mond spuiten en 1x slikken en direct wat drinken erachter aan....miss wil hij het op die manier hebben...

maar ik wens je in ieder geval heel veel beterschap toe....

dikke knuffel van denise

denise bedankt voor je tip maar ook dit hebben we al geprobeerd. Hij begint dan te kokhalzen en gaat overgeven.

Dat klinkt niet goed.
Hoe gaat het nu? Heb je de winnende tip voor de medicijnen al? Mijn vriendin zit met hetzelfde probleem en doet nu met water in het spuitje zelf “innemen”... Haar dochter is dan stikjaloers en wil dat oooook! Wie weet? Ik hoop dat hij snel opknapt. Sterkte!

Wat rot twee zieke kindjes, gelukkig dat het met Tess in ieder geval al wat beter gaat. Wel rot voor Nick en dan moet hij ook nog die vervelende medicijnen nemen. Eerlijk gezegd kreeg ik een flash-back bij het hele vla verhaal. Vroeger heeft mijn moeder me ook wel eens medicijnen willen geven door het in de 'gele vla' te doen, omdat ik dat zo lekker vond. Ik wilde er ook niets van weten, wist precies in welke hap het zat  Sinds die tijd ben ook niet meer zo dol op vanille vla.. Echt een goede tip heb ik helaas niet voor je, veel sterkte bij de kinderarts, hopelijk is hij snel weer de oude!
Groetjes mv Thom

even een update

Vanmiddag naar de kinderarts geweest maar we weten nog niet veel meer.
Ze hebben urine opgevangen en dat wordt onderzocht als daar wat uit komt dan belt de kinderarts ons.
Uit het lichamelijk onderzoek is niets uitgekomen, als hij nu weer koorts krijgt in combinatie met buikpijn, veel plassen dan moeten we meteen naar het ziekenhuis zodat ze dan meteen zijn urine kunnen onderzoeken.

Hij hoeft gelukkig voorlopig geen antibiotica meer, en hij was even twee kilo afgevallen sinds juli. Ik vindt dat erg veel voor een kind.

We zijn dus nog niet veel verder, Nick werkte wel prima mee en was helemaal trots op zichzelf. Hij zei in de auto tegen mij "mama de dokter vindt dat ik een grote vent ben" Schattig toch

Liefs sandra

Wij vinden ook dat Nick een grote vent is hoor!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

lekker klote hee dat je nog niks weet, voordeel  is wel dat ie met klachten direct naar het ziekenhuis kan en dan zien ze hoe en wat en kunnen ze direct de urine testen

hoop voor dat er iets uitkomt!

liefs Jenneke mv Ivar

Die onzekerheid is ook vreselijk!

Maar wat ontzettend knap dat Nick zo goed meewerkt.
En dan is zo'n compliment niet meer dan op z'n plaats! Goed hoor..

Maar voor nu weer even afwachten..

Succes!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan