dinsdag met Nick naar de kinderarts

Arme vent.
Je krijgt zo'n ventje moeilijk aan zn verstand dat het voor zn eigen bestwil is he....
Je kunt het nog proberen met een beetje melk. Dat doen we bij cliënten van ons op mn werk ook.
Heel veel sterkte

Pauline

Arme Nick,

Hopelijk kan de kinderarts je verder helpen.
Beterschap.
Kunnen wij jou misschien komen opvrolijken  of ben je daarvoor te ziek?

Groetjes, Jasper, Aniek en Mirthe.

hé buurkindjes, jullie mogen me best een keer komen opvrolijken hoor  maar vanavond slaap ik bij mijn oom.
Moet mijn mama maar even een afspraak maken met jullie mama.
Tot snel

Groeten nick

Hé buurman,

Wanneer ben je weer thuis?
Morgenochtend tegen ranjatijd?

Buurman Jasper.

oeps sorry, dan heb ik een verjaardag in enschede. Jammer.

Hi5 Nick

Hé Helma
Nick is niet superziek maar hij eet en drinkt slecht, is erg moe en chagerijnig en er zit nog steeds bloed in zijn urine. Omdat de huisarts dit raar vindt moet hij naar de kinderarts.

Liefs sandra

Hey! Wat naar allemaal! Goed van de huisarts om je door te sturen, bloed in de urine helemaal bij jongetjes en op deze leeftijd lijkt me niet normaal idd. Heeft hij geen koorts? Ik wilde al schrijven dat er ook AB-siroop bestaat, maar zo te lezen heb je dat al... Lastig hoor als je hem moeilijk iets van de medicatie kan geven... Lijkt me een ramp als hij zo tegensputtert.
Succes met je zieke mannetje, hopelijk kan de kinderarts dinsdag meer vertellen.
Groetjes, Esther.

Sterkte meid met je kleine man! Ben benieuwd wat de kinderarts zegt (dat wachten tot dinsdag lijkt me dan zo vervelend!!)!

Tess wel weer helemaal de oude?

Groetjes
Susan

Hoi Susan

Tess is ook nog niet helemaal de oude, ze grijpt nog vaak naar haar oortjes. Maar het gaat al veeel beter.

Met nick is het even afwachten maar ik maak me wel zorgen om hem, hij is gewoon niet "Nick". Hopelijk weten we dinsdag meer.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan