dipstick zwangerschapstest en de uitslag is....

A

Anoniem

Guest
VAAG
Ik haalde er eerst een test uit de verpakking, er zit zo`n korrelzakje bij en die had in de strip gedrukt, dus vertrouwde ik niet, dus ngo een andere gedaan.
Die liet eerst niks zien, daarna een waas/vaag gebied rond de test strip.

Wie heeft hier ervaring mee? En hoe moet ik hem beschouwen?

We worden gek van de onzekerheid....

ik bedoel een wazig/vaag paars gebied rond te test lijn (de lijn die ik wil hebben :) )

Ik zou hier geen zinnig antwoord op kunnen geven....een verkleuring zou op een positest kunnen wijzen, maar een vaag gebied kan weer wijzen op een foutje in de test...
Moeilijk, hoor! Ik kan me goed voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid!
De testen van kruidvat 2 voor 5 staan goed bekend. Ik zou die morgen halen en zo'n test eens doen. Misschien dat die je wat meer zekerheid kunnen geven??

Succes!

Liefs Daisy

ja die heb ik nog liggen, maar heb geen ochtendurine meer.
Ochtendurine is geconcentreerder toch?

Hey even de hele middag niets drinken en dan je plas vanavond opvangen.... dan is ie geconcentreerd genoeg. Ik heb ook altijd een heel goed gevoel bij die goedkopie testen van kruidvat... lekker duidelijk en betrouwbaar... en je kunt ook een lichte streep al redelijk snel zien!

Succes!

Waaraschijnlijk ben je wel zwanger want een wazige streep is ook een streep...

Mmmm. Hier gelukkig geen ervaring met vage streepjes. Maar als ik jou was zou ik morgenochtend gewoon nog een test doen!
Succes!

heb een dag niet gelezen, maar heb al behoorlijk wat gemist merk ik! Wat een spanning weer zeg!!

Met vage streepjes heb ik (tot nu toe) ook nog geen ervaring. Kan me goed voorstellen dat je daar erg onzeker van word!! Denk zelf....een streep is toch een streep...maar met je achtergrond is het idd wel erg spannend ja!! Ik zou ook morgenochtend testen, en hopelijk dan een hele dikke streep!!!!

Succes meid!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan