dipstick zwangerschapstest en de uitslag is....

ja dat is het probleem, het is geen streep
ik kan hier ook geen foto plaatsen of wel? Dan kunnen jullie meekijken :)

Heb er net nog een kv test tegenaangegooid, (ben nu toch bezig hahah) en die geeft helemaal niets, maarja was 3 uur na de 1e test van vadnaag en heel veel gedronken, urine was ook vrij ligt.
Was echt een nutteloze test, weet niet zo goed waar ik met mezelf heen moet....

hee meid,
wat een onzkerheid!ik zou morgen gewoon weer een nieuwe test halen als dat kan en dan dinsdag ochtend gaan testen!weet hoe moeilijk het is om te wachten met testen maar zou het toch proberen!weet zo niet meer wanneer je nod was/is!
ik heb in januari voor het laatst getest!daarna elke keer echt tot NOD gewacht en dus nog elke keer ongi geworden waardoor ik niet hoefde testen!maar die vage dingen zijn zo vervelend!
succes duim voor je!
liefs

Als je echt eenbetrouwbaar resultaat wilt, zou je toch echt tot morgenochtend moeten wachten. Moeilijk!

Ik hoop voor je dat je morgen echt een duidelijke dstreep hebt staan. Iig inetmeer zo'n vage vlek o pje test!

Succes!

Liefs Daisy

morgen en dinsdag ga ik niet testen, dan ben ik alleen en test liever met mn partner, dat hebben we vorige zwangersschap gemist, vandaar
Ik zit nog een paar dagen voor mn NOD, dus kan geen kwaad om nog 3 dagen te wachten, hoe moeilijk dat ook is....

Sinds vanmiddag ben ik eignelijk ook kotsmisselijk, na het eten ging het wel weer, maar af en toe beetje draaierig, het zou me niks verbazen als.....iedere zwangersschap is toch weer anders, bij mijn zoon had ik 4 jaar geleden nergens last van...

Terug
Bovenaan