dipstick zwangerschapstest en de uitslag is....

hoi hoi,

vervelend he die onzekerheid, ik had van de week ook al een testje gedaan waarvan ik niet zo goed wist wat ik ermee moest..werd er toen ook helemaal gek van...dag erna was de test negatief, baalde als een stekker, maar toch bleef mijn gevoel overtuigend. en gisteren dus licht positief, morgen de 2e, ik ben ook nog niet helemaal overtuigd...

Maar je man is er dus 2 dagen niet? helemaal niet of alleen overdag/ochtend niet??
Anders zou je toch urine van de ochtend kunnen bewaren en testen als je man er wel is??

Ik duim voor je (en voor mezelf ook natuurlijk) !! Lijkt me leuk samen naar het zwangerforum te kunnen!!

Liefs!

Heej..
wat spannend allemaal!
Nou de dag is al bijna om,
dus des te eerder het maandag is.
Knap van je dat je nog even wacht,
des te duidelijk het woensdag missschien is!
Ik hoop het voor je!
We horen wel van je!

@5644216: Hij is wel thuis maar moet er snachts om 4.00u uit, en dan ga ik er echt niet mee uit.
Dan wacht ik liever twee dagen, dan is het hcg wellicht verdubbeld mocht het zo zijn, dan heb ik ook een vet positieve test :)
Ik wil ook naar het zwangerforum december 2011 mama`s, zou wel erg leuk zijn, aangezien mijn 1e ook van 20 december is (en ik van 28-11 en mijn partner van 18-01, lekker al die verjaardagen bij elkaar)
Wanneer zou je uitgerekend zijn mocht het raak zijn (hoezo voorbarig?) Ik 16 december :)

Ik vind het knap van je dat je dan kan wachten, ik denk dat ik wel om 4 uur 's nacht mn bed uit zou gaan.
Ik ben sinds 3 dagen af en toe wat misselijk, maar ik heb 8 april mijn NOD en probeer echt tot dan te wachten met testen. Ik heb de datum ook al uitgerekend en toevallig ook 16 december, grappig!
Ik hoop op een paar december mama's!
Succes met wachten en testen!
Liefs

Oh meid wat spannend... Ik hoop dat je voorgevoel goed is!

ik snap het helemaal, en je hebt gelijk, woensdag zou hij dan wel zeker positief moeten zijn..

Ik heb vandaag echt positief getest!! ZOu dan ongeveer 15 december uitgerekend zijn!!

Ik duim voor je en ben benieuwd woensdag!!

Liefs

@Sarinaa: ik wil ook 16 december

Heb vandaag ook heel de dag last van m`n borsten, vooral aan de zijkant
en steekjes rond m`n vagina...heel irritant

Terug
Bovenaan