Discussie; Eten doe je aan tafel.

Wij deden het idd wel vaker vóór dat B'Elanna er was.
Maar dat was alleen door de weeks.
Gemiddeld waren we om 18.00 uur thuis, dan nog koken... om 19.00 uur ongeveer werd er gegeten, soms nog later.
In het week-end deden we het wel altijd, wel zo gezellig....
Oh ja, en steengrillen op zondag deden we wel aan de lage tafel (nu niet meer natuurlijk) filmpje opzetten, en dan zaten we soms tot een uurtje of 23.00 te smikkelen.

Groetjes Debby

Ja, ook voor ritme orde en regelmaat. Maar   nu ga ik eten, aan tafel!

Janine

wij eten ook altijd aan tafel. ook s'middags als kas zijn boterhammetje eet zet ik hem aan tafel.
ok we eten we eens een patatje bij de tv maar dat moet kunnen toch??

judith

Uitzonderingen bevestigen de regel toch?!
Al vind ik de grote tafel gewoon ook heel handig, kinderstiel erbij, eten op tafel, gezellig ook nog eens.!

Janine

Ik zou niet weten hoe ik met Joran op de bank moet eten hahahah, dat zal een smeerboel worden! Nu eet Joran meestal nog voor ons, wij eten pas na  19:00 uur meestal... Maar daar komt binnenkort verandering in. En ja meestal eten wij dus op de bank, tv aan, smullen maar! Das binnenkort dus verleden tijd... Met Joran eten we aan tafel maar als hij wat groter wordt ook gewoon af en toe lekker op de bank, met patatjes of zo....
Susan
weer geen discussie....

hoi hoi,
Tja, wij werken allebei onregelmatig, dus we eten al erg weinig samen! Daan krijgt meestal voor ons avondeten zijn potje. Dus als ik dan alleen ben, eet ik voor de tv. De lunch doe ik wel samen met Daan aan de tafel. Ik heb het idee dat ik dan toch het goede voorbeeld geef ofzo. En ik vind het ook wel zo makkelijk, aan de tafel. Als Daan tegelijk met mij/ons zijn avond eten krijgt, dan gaat we zeker wel aan de tafel eten!
Toen wij Daan nog niet hadden en we allebei regelmatig werkten, zaten we elke dag aan tafel. Gewoon om lekker te beppen. En dan...bankhangen! Lekker met een volle buik!

gr Anita

Bij ons wordt 's ochtends, 's middags en 's avonds aan tafel gegeten. Ik vind de avondtijd nog wel lastig, want Milan heeft rond 5 uur echt honger en mijn man werkt tot 6 uur. Ik eet dus voorlopig samen met Milan en mijn man eet alleen. In het weekend eten we vroeg, maar wel gezellig met z'n 3en!

Ok wij horen dus wel bij die 70%...puur uit gemak eigenlijk.
Wij eten al vrij laat dus Elise heeft dan al gegeten...en dan ploffen wij dus uit gemak op de bank om te eten.
Nu moet ik wel zeggen dat sinds Elise kan staan en zich optrekt aan tafel, het wel een stuk lastiger is om te eten.
Ze trekt alles van de tafel af...dus ja we verhuizen wel binnekort naar de grote tafel om te eten.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan