Discussie; Eten doe je aan tafel.

Ook wij horen tot die "70 %"!   Hahaha
Wij aten thuis ALTIJD aan tafel, meesatal ook smiddags. Maar sins we samenwonen eten we lekker op de bank! Heerlijk vind ik dat, kan ik echt van genieten, lekker relaxt op de bank...
Wij eten meestal wel "laat", rond 18.30 uur ofzo. Dan heeft ons meisje al gegeten (die houd dat niet zolang vol). Zij krijgt eten in de kinderstoel.
Als zij haar eten op heeft, ga ik (of samen) meestal koken en dan gaat zij lekker spelen op de grond en wij lekker ontspannen op de bank! Heerlijk!
Maaaar , ik denk als ze over een tijdje echt met de pot mee gaan eten, dat we dan wel aan tafel gaan zitten. Dat is dan denk ik toch wel handiger..
Vind het ook wel belangrijk dat ze even aan tafel kunnen blijven zitten, ook als je eens uiteten gaat ofzo.
Maar vind het niet zo belangrijk dat het van mij perse MOET. vind op de bank eten ook wel wat gezelligs hebben!

X 4dec

(hebben we toch nog een discussie!! Hahaha!)

Wij horen bij de 70% banksitters

Ik ben een groot voorstander van eten aan tafel; vind dit echt beter en gezelliger. Helaas hebben we een klein huis en staat de computer en printer noodgedwongen op de eettafel en dan is het niet handig om daar ook aan te eten. We kampen behoorlijk met ruimtegebrek (of teveel troep) en dan moet je soms keuzes maken die je liever niet maakt. Helaas maar het is niet anders.

groetjes Ida

Hoi,

Wij zijn een mix. Ik ben een groot voorstander van aan tafel eten, maar mijn vriend en ik zijn alletwee laat weer thuis. Meestal eten we dan aan tafel, maar soms 'zijn we stout' en ploffen we met bord en al op de bank om lekker even weg te zappen.

Heather heeft natuurlijk al gegeten als wij 's avonds aan tafel gaan, maar ze zit er wel bij met wat yoghurt. Gaat hartstikke goed en ik vind het belangrijk dat zij dat meekrijgt. Lunch doen we tegenwoordig gezellig samen aan tafel.

Ik moet zeggen dat ik meestal ook mijn best doe met koken, en dat heb ik er een hekel aan als het huppakee naar binnen wordt geschoven.

Groetjes, KT

Wij eten ook altijd aan tafel. En ik verbaas me er ook over dat Efraim rustig een uur aan tafel zit zonder vervelend te worden.
Voordat we Efraim hadden aten we s'zaterdags friet op de bank, maar ook dat doen we nu aan tafel omdat dat veel praktischer is met de kinderstoel.

Terug
Bovenaan