Discussie

A

Anoniem

Guest
Het lijkt mij leuk om af en toe een discussie te kunnen houden over een willekeurig onderwerp.
Ik zie regelmatig discussies op het zomer-forum voorbij komen en vind dit een leuk idee.
Ik wil alleen even weten of meer mensen dit een leuk idee vinden.
Ik vind wel dat er dan aan bepaalde eisen voldaan moet worden;
- Iedereen in zijn waarde laten
- Je mening geven als mening en niet als een feit.

Nou, hoe denken jullie erover?
Sil

Jaaaahhhh. Ik ben dol op goede discussies!

Goed idee Sil.

KT

Kom maar op!! Ben er klaar voor!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Leuk, leuk ,leuk!
Mits er natuurlijk aan de voorwaarden word voldaan die jij hebt gesteld.

Ik ben benieuwd!

Ik hou wel van een leuke discussie.

Iedereen in zijn waarde laten lijkt me ook voorwaarde. Anders krijg je snel een naar sfeertje. Ik zal iig proberen me tactvol te uiten maar moet wel zeggen dat mensen zich soms ook snel aangevallen voelen ( mezelf inbegrepen ). Dat is ook niet altijd nodig.

Verder je mening als mening geven en niet als feit, vind ik persoonlijk een moeilijke. Wanneer is iets een feit en wanneer een mening. Daar kun je op zich al een hele discussie over voeren.

Heb je al een idee hoe we aan leuke onderwerpen zouden kunnen komen? Zal zelf ook alvast even nadenken

Je mening geven als een mening lijkt me niet zo moeilijk!
Er zit nogal een verschil tussen 'iets vinden' of zeggen 'dat iets zo is'.
Of denk ik dan heel simpel?
Iedereen snapt toch wel wat ik bedoel; gewoon even logisch nadenken voordat je wat neerzet en misschien even nalezen en bedenken hoe iets over kan komen???!!!

Ik heb wel een paar leuke discussies in gedachten ja..
Sil

Kom maar op met je ideeën!

Ik vind een discussie ook altijd leuk mits het natuurlijk over een onderwerp gaat die mij aanspreekt (maar dat lijkt me logisch).

Groetjes Femke

hihi oh jee, we krijgen er nu al een geloof ik. Ik bewaar mijn reactie wel even totdat we echt een onderwerp hebben. Ik ben het namelijk niet helemaal met je eens omdat je in sommige gevallen wel kunt stellen dat iets zo is, bla bla, nu word ik vaag geloof ik maar dat is  wel wat ik bedoel. Als  we een onderwerp hebben kan ik misschien duidelijker zijn. dus kom maar op idd. Leuk!  

Terug
Bovenaan