Discussie

tja en laat ik de gek er op in gaan ...... kijk.... wat ermee bedoelt wordt is het volgende;

De lucht is blauw, het gras is groen, blablabla... algemene dingen die kloppen en ook echt zo zijn, niemand gaat beweren dat het andersom is (tenminste.... hahaha)

Maar om even een ander voorbeeld te geven hoe je dingen kan vinden om het verschil aan te geven; je kán zeggen; Ik vind je een trut!
Maar wat écht niet kán is; Wat ben jij een trut!

Zo..... verklaard!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Duidelijk .
En eigenlijk precies wat ik ook bedoel .

En nu een onderwerp. Lets go ladies. Iemand suggesties? Heb net het journaal gekeken maar dat was best suf..........zucht

quote: j_u_f reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 18:58:49'));

Duidelijk .
En eigenlijk precies wat ik ook bedoel .

En nu een onderwerp. Lets go ladies. Iemand suggesties? Heb net het journaal gekeken maar dat was best suf..........zucht

Als dat is wat jij ook bedoelt, dan ben je het dus wel met me eens!
Wat dat was wat ik je probeerde uit te leggen..
Sil

He verdorie hebben we nog geen discussie.........Grapje. Dan zijn we het idd toch met elkaar eens.

Wat voor onderwerpen had je in gedachten?

Oké, een makkelijke om mee te beginnen dan;

Veel moeders, en dan vaak moeders met meerdere kinderen, laten hun baby wel eens op bed liggen, als ze bijv. de anderen uit school halen.

Wat vinden jullie hiervan en zou je dit zelf doen?

Mijn mening komt nog, maar moet nu echt een fles gaan geven...
Sil

Ik vind het een heel goed idee!

Kom maar op met die discussie!!

Groetjes bianca

Hela!!!!

Ik moet gelijk ff schelden... pfffffff K*T account kreeg ik niet meer ingelogd... heb een nieuwe aangemaakt.. voor jullie denken wie is dááá????

Maar ja, ik heb (nog) geen 2 kinderen, maar ik laat er geen 1 achter...
Ik heb bijna 2 jaar bij mijn broer ingewoont, en ook daar de nodige dosis "opvoeding voor 2" gedaan. En ook met hun deed ik het pertinent niet.
Ik zou het van mijn levensdagen mezelf nooit kunnen vergeven áls er in die 2/10/15 minuten wat gebeurd... alleen maar voor een slaapje oid, nee.. brrr mijn maag zou dus echt omdraaien als ik alleen al een blokje om zou lopen.
Ook in de auto met B'Elanna doe ik het dus niet... ook niet na het tanken en ze ligt te slapen en ik ben alleen...ze gaat "gewoon" mee naar binnen.
mss dat als ze wat ouder is ( de kids van mijn broer zijn 9 en 5) het wel zou doen, maar die kunnen nl ook zelf actie ondernemen door uit de auto te stappen.. of mensen dingen te vertellen (hulp ofzo)
Dus eigenlijk is mijn dochter mijn eigen plakbandje
Moet er ook eerlijk bij zeggen dat ik geen hond (meer) heb, ik kan me wel voorstellen dat er moeders zijn die er dan even uitgaan voor de hond, met een zeer goede babyfoon.. maar zelf zou ik het dus niet kunnen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Oké, hier komt mijn mening;

Bij de eerste riep ik al dat ik dat nóóit zou doen. Ik kon zelfs niet begrijpen waarom mensen dat wel deden. Toen werd er tegen me gezegd; "wacht maar tot je meerdere kinderen hebt, dat maakt alles een stuk lastiger en dat verander je misschien wel van mening".
Nu heb ik, zoals jullie weten, idd twee kinderen en...mijn mening is nog steeds niet verandert!
Ik zou het dus nog steeds niet doen, ook al is het maar een paar minuutjes.
Maarrrr, ik kan nu wel begrijpen waarom er mensen zijn die het wel doen; het maakt het idd wel een stuk lastiger als er al 1 op school zit.
Toch zou ook ik er niet aan moeten denken dat er iets zou gebeuren. En dat hoeft niet eens thuis te zijn, je kan zelf ook in een ongeluk verzeild raken.
Een hond heb ik ook en ook die laat ik niet uit als Chloë op bed ligt.
Nou heb ik wat dat betreft een erg luxe situatie; mijn tuin grenst aan een bos en we hebben een bruggetje over de sloot gemaakt, zodat ik hem daar even kan laten.
Maar toen dat nog niet was, ging ik nog geen blokje om met hem.

Ik zou ook nooit mijn kinderen in een auto laten zitten en dacht dat iedereen daar wel zo over zou denken na de dood van die 2 kinderen.
Maar tot mijn grote verbazing zag ik pasgeleden nog een moeder die haar paar maanden oude baby in de auto liet zitten en vervolgens de AH inliep.
Sil

Terug
Bovenaan