Discussieer mee!!! Kindival......

Ach, ik ben er nu toch...hahahaha
Ik kan jullie zeggen.....2 dagen na het eerste pilletje sliep hij weer gewoon (dwz volop) en was hij ineens weer dat vrolijke kereltje dat ik al weken niet had gezien. HIj ging ineens vrolijk en vol goede moed langs de tafel stappen en lachte weer heel hard.

Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of het van de Kindival komt, maar ik geef het hem voor de zekerheid nog steeds....hihi

O ja, in Kindival zit alleen valeriaan en dat kan nooit kwaad, vandaar dat ik het hem zomaar durf te geven.....De huisarts had tenslotte al vastgesteld dat hem verder niks mankeert...

Liefs Annet

Ik had niet gelezen dat je al naar de huisarts geweest was, sorry.
Lekker zeg dat ie het nu zo goed doet weer.
Ik zou het ook nog gewoon even blijven geven tot je zelf ook weer wat rustiger bent en uitgerust.
Knuf aan Stef!

excuus, ik had je andere topic niet goed gelezen.

Als Stijn van slag is door tandjes dan wordt ie in een andere situatie dan thuis nog onrustiger. Na een paar dagen (soms een week) wordt hij vanzelf weer rustiger. Tot dat het volgende tandje zich aan dient.
Inmiddels weet ik dat als hij zou onrustig is, er iets is. Ik probeer de oorzaak in kaart te brengen en zit het uit
... maar dat zegt niets over jouw situatie. Niet dat ik niets doe maar probeer rust te creëren en geeft toe aan z’n extra roep om aandacht.

Het heeft jullie wat rust gebracht en dat is heel fijn, wellicht heeft dat ook wel geholpen om de onrust te doorbreken. Maar het kan ook dat je over het   diepte punt heen bent en dan zou ik, stoppen met Valeriaan.

Veel liefs!!!

Hoi Annet,

Als jullie allemaal door de kindival weer tot rust komen, dan is daar toch niets mis mee. Als je zelf weer helemaal tot rust bent zou ik proberen om met de kindival te stoppen. Je kunt zelf dan immers weer meer hebben en Stef voelt ook dat jij rustig bent. Dit zal op hem ook een positieve invloed hebben.

En is je hubbie inderdaad nog thuisgekomen gisteravond. Zou wel fijn zijn, om weer samen de zorg van Stef te doen.

Groetjes,
mv Tijs

Persoonlijk zou ik hier niet zo heel snel aan beginnen. Ik zou dan inderdaad denk ik toch eerst met de huisarts overleggen en dan nog.
Alle kleintjes hebben een fase/periode waarin ze natuurlijk ontzettend moeilijk gaan doen. Ze worden ouder en gaan dingen heel anders beseffen..

Wij hebben ook net weer zo'n   moeilijke fase doorgemaakt. Zowel overdag als savonds was Tijs ontzettend vervelend...echt ik kon hem dagelijks meerdere malen achter het behang plakken. Maar nu na 3 a 4 weken is hij toch weer opgeklaard en begint hij weer zijn eigen ikje te zijn. We hebben het weer doorstaan..hihihi.

Ik ben ook niet zo snel van de "medicijnen' maar goed dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. Tijs heeft bijv. ook nog nooit een paracetamolletje gehad, terwijl hij wel al eens koorst heeft gehad. Soms moet het lichaam ook zelf e.e.a. verwerken denk ik.

Succes met alles en als jij en je kind je er beter bij voelen moet je het gewoon doen hoor.
Daan mv Tijs

Hoi!

Homeopatische middeltjes hebben naar mijn idee absoluut geen kwaad in het zin, dus die zou ik zonder problemen geven. Niet te lang, maar een paar weken zou ik geen probleem vinden (NB ik weet dat er bij Tussikind in de bijsluiter staat dat je na zoveel tijd toch naar de HA moet, misschien is dat ook bij Kindival zo? Hoewel mijn HA vooral zei dat ze dat er in zetten zodat mensen niet (te lang) zelf gaan dokteren, en jij bent natuurlijk al bij de HA geweest).

Wel fijn dat je verbetering merkt!

Liefs Jenneke

hoihoi
gewoon proberen,ikzelf ben een voorstander van homeopatie.
Mila heeft druppels die ik toedien als ze ingeent wordt,en tabletjes voor de tanden.
verder gebruik ik niet te veel.
Zelf gebruik ik ook homeopatische druppels..heb er veel baat bij.
dus niks mis mee..
groetjes.............piewie

Hallo,

ik zou het zelf niet doen. Ben geen voorstander van medicatie en dus ook niet of zeker niet... van kalmerende middelen voor zo'n jong mensje. Ik denk eerder dat het een fase is waar hij doorheen moet en zou de oplossing ergens anders zoeken. Rêve heeft ook periodes dat ze niet van me af te slaan is en huilt en lastig is, maar dat is volgens mij kindeigen. Niet om lullig te doen, maar waar ligt het probleem dan....bij de ouder of bij het kind?

Ik ken ouders die als hun kind huiliger is er maar voor de zekerheid een zetpil in stoppen, tja voor mij klinkt dat als: the easy way.

Dus ieder z'n eigen keuze, maar het zou niet de mijne zijn.

mama van Rêve

Terug
Bovenaan