Dit is toch een positieve test?

<p>Ik heb gisterenavond wat roze / rode bloed met sliertjes verloren. En daarna alleen bruinachtige afscheiding. Slijm met afvegen. Normaal komt mijn menstruatie wel snel door. Mijn nod is morgen denk ik. Heb deze maand geen knaltest gehad met ovulatietesten dus ik weet niet precies wanneer mijn nod is.  </p><p>Ik heb al wel dehele dag een rommelende buik en soms steken rechtsonder dus ben zo bang dat ik wel ongesteld ga worden maar heb net een test gedaan en volgens mij is hij positief toch? Is dat bruinverlies wel goed en de buikkrampen ? </p><p>Dit is onze 8e maand dus kan het niet geloven. We zijn beide wat in shock.. Dit is mijn sensitest zwangerschapstest: </p><p></p><p> </p>

Hartstikke positief!! Gefeliciteerd!!
Wat fijn dat het nu gelukt is ?
snap dat het nog spannend is, maar probeer te genieten! 

Dit is inderdaad een positieve test, gefeliciteerd! En, spannend hè? Ik ben zelf nu 4.4 en heb elke dag het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Behoorlijke buikkrampen dus. Helaas hoort dat er een beetje bij. 
Het is lastig omdat het zo pril is en er vanalles mis kan gaan, en die buikkrampen zo exact lijken op menstruatie.... maarrrrr laten we vooral niet vergeten dat het ook gewoon goed kan gaan! En vooralsnog ben je (zijn we) hartstikke zwanger :)

Bedankt allemaal!! 
Ja vind het echt spannend. Ga zometeen als mijn vriend ook wakker is nog een Kruidvat test doen. Ik slaap normaal altijd lekker lang maar vind het zo gek dat ik niet echt goed heb kunnen slapen hahah. Gelukkig vrij vandaag. 
Kan het echt nog niet echt geloven, moet nog even doordringen allemaal haha. 

Terug
Bovenaan