Dit is toch een positieve test?

@bo-belle  Oke jij dus ook wel buikkrampen. En wat fijn dat je alweer 4 En halve week bent. Heb je al een afspraak staan met verloskundige? Wanneer heb je die gebeld? Haha vind dit echt zo raar?

Ik snap je helemaal haha vind het zelf ook nog moeilijk te geloven! Ben benieuwd naar je kv test zo, show maar een fotootje als je wilt :)
Wij zijn vanuit iui zwanger geworden dus ik moest de 10e sowieso bellen. Wij hebben de 30e een eerste afspraak, dat duurt nog eeeeeeuwig voor mijn gevoel. Had gehoopt dat ze het met 6 weken al wilde doen naar helaas... iets meer geduld hebben ;) 
Je kan trouwens zometeen al een vk bellen hoor! Heb je meteen een datum waar je naartoe kan leven.

Oeps ging iets mis. Haha 
Ja wachten duurt dan lang, sowieso is het veel geduld hebben zwanger te raken vooral voor jou! Hopelijk gaat de tijd snel en is het zomaar de 30e, 
Net mijn Kruidvat test gedaan die is zo:

Nou geen twijfel over mogelijk, hartstikke zwanger :) lekker he zo'n duidelijke test! En nu wachtennn maar. En alvast genieten:)

Waauw!! Gefeliciteeeeerd! Super nieuws!
Ik zag dat je ook op een ander topic had gereageerd onder mij en toen dacht ik nog: hoop dat t snel wel gegund mag zijn.
Super om dit dan zo te zien! Van harte!??

Ja hoor een echte positieve test!
Van harte gefeliciteerd! 
Hier hetzelfde geweest, dacht dat ik mn menstruatie kreeg, na 2 dagen alleen wat bruin verlies stopte het. Voor de zekerheid getest en hartstikke zwanger! Nu inmiddels 34.3?

Terug
Bovenaan