Dit is toch een positieve test?

Geen twijfel over mogelijk. ?? Hartstikke zwanger! Geen wonder dat je ovulatie testen opliepen. Die kunnen reageren op hcg. Gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd! Super mooi nieuws!! ❤
Jouw situatie is gewoon exact zoals die van mij, al heb ik nog geen test gedaan. Dit doe ik morgenochtend. Maar ook in ronde 8 en deze cyclus geen knal ovulatietest. Ook al 2 dagen af en toe bruinverlies met afvegen en veel gerommel en krampen alsof ik ongesteld ga worden. Ik hoop dat ik morgenochtend ook zo'n test mag hebben. Ik ben vermoedelijk 3 dagen overtijd.
Geniet er van meid!!

Bedankt allemaal ! Zo gek dat iedereen nu mij feliciteert haha. Kan er nog steeds niet aan wennen. Heb wel soms wat steken in mijn buik maar geen bruinverlies meer. Heb vanmiddag nog een clearblue digitale test gekocht die ga ik zaterdag doen. (Of morgen als ik niet kan wachten) 
En heb al even het aanmeldformulier ingevuld dus wordt binnen 2 dagen gebeld door verloskundige. Zo gek haha. 
@nansie wow wat toevallig. Echt super spannend!  De ovulatietesten liepen bij mij ineens op, dus misschien kun je vanavond een ovulatietest doen. En als die donkerder is heb je grote kans dat je zwanger bent!  Ik duim voor je!! Laat je het wel even weten hahah

Vanochtend een test gedaan en die was echt omo wit. Prompt verlies ik kort daarna een plasje bloed, meer dan afgelopen dagen, dus denk dat het begonnen is. Alsof mijn lichaam er nu zeker van is en kan ontspannen. Verdorie.. ? toch weer teleurgesteld.. hoopte zo dat het dit keer anders was, omdat ik me voor het eerst zo anders voelde. En, eigenlijk geloof ik er helemaal niet in, maar mijn konijn ging afgelopen dagen ineens een nestje bouwen terwijl ze gesteriliseerd is, dus dan ga je toch denken: zal het een teken zijn ? Je gaat echt de gekste dingen denken. Tja hormonen zijn soms vervelende dingen.
Maar meid ik hoop dat je al meer gewend bent aan het idee! Geniet van je zwangerschap, dat die voorspoedig mag gaan verlopen!❤

@nansie  ah nee wat ontzettend balen! Het is altijd weer zo'n teleurstelling. Hoop dat het bij jou ook snel wil gaan lukken. Ik weet niet als dit heeft gewerkt. Maar deze cyclus hebben we rondom ovulatie 2 dagen 2x seks gehad achter elkaar met een uur ertussen want had gelezen dat dat beter was. En iemand hier op het forum zei dat dus dacht kan altijd proberen. En is wel raak deze maand..  
Probeer je een kindje te krijgen? Je kansen kunnen nog wel eens vergroot worden door twee keer seks op een avond te hebben. Uit recent onderzoek van Shengjing Hospital blijkt namelijk dat sperma het snelst is als de man één tot drie uur eerder ook al klaargekomen is.

De kans op bevruchting is daarom groter. Vrouwen die IVF ondergaan hebben zelfs 30 procent meer kans om zwanger te raken met dit zaad.

Terug
Bovenaan