Dit kan ik iedereen aanraden!!!

Ons kereltje Kay nu 3 mnd  heeft met regelmaat periodes van alleen maar huilen..

Een gouden tip was www.draagdoek.nl  !! Leuke combinatie van stofjes uitgekozen en er één samen met een bijpassende stoere bandana  laten maken, kwamen precies op tijd binnen. Op de leveringsdag had ons kereltje weer zo'n dag van dikke tranen, overstrekken etc..
Snel de wikkeltechnieken doorgenomen en uitgeprobeerd, hij vond het geweldig!!
Lekker strak tegen mama aan, hij geeft zich dan ook geheel over ;-)    heerlijke knuffelmomenten. Vanaf dag 1een geweldig succes.. zowel voor  mama als voor het kereltje. Dit kan ik alle moeders aanraden!!  

groetjes Wan

fijn dat je,uhhh..jullie er zo'n baat bij hebben.ik vind het er altijd wel heerlijk uitzien,maar knap ingewikkeld(leuke woordspeling )om om te wikkelen en ook nog je kindje fatsoenlijk vast te houden.of valt dat mee?zeker een goeie tip voor moeilijke mensjes!!
groetjes kari

Wat een leuke stoffen hebben ze! En grappig dat  er accessoires bij kunt bestellen.
Ik ben trouwens  gek op bandana's! Heb er al een paar voor Suze gekocht  bij littlelabel.nl, in dezelfde kleuren als haar shirtjes
Ik gebruik  de babybjorn draagzak. Suze gaat er al in sinds ze 5 weken oud is.  Maar zo'n draagdoek is ook leuk en handig!

Het lijkt allemaal wat ingewikkeld ...maar valt allemaal best mee. Er zit een hele duidelijke beschrijving bij (met foto's hoe wel/niet) en je kan ze altijd per mail bereiken met uit één lopende vragen over 't  hoe en wat. Ze hebben een super service!!

In het kort: Je doet eerst de doek om je heen wikkelen, vervolgens pak je je kleine en die  zet je tegen je borst en nu trek je de gewikkelde tricotlappen over je kleine heen..KLAAR!!!

zou idd heel best  reclame kunnen zijn de mevrouw van de draagdoeken heet namelijk kay en noemt haar """zoontje"""" kay!?!

voor mensen met moeilijke slapers: San slaapt op de creche niet zo best en nu leggen ze haar vaak in een hangmatje. Ze slaapt daar heerlijk in en ook lang. Het ziet er ook heel schattig uit.

Groetjes, Tess.

ken de naam ook niet . Na ja, maakt niet uit, ik zou er toch geen een kopen en daar heeft deze tip niets mee te maken. Laura kan prima in de wandelwagen of de box of de buikdrager. Ik heb niet nog meer nodig om haar in mee te slepen.

Terug
Bovenaan