Dit kan ik iedereen aanraden!!!

Hoi dames,

waarschijnlijk hebben jullie mijn naam al wel vaker gezien..........en ik heb zeker niks te maken met   de site van draagdoek.nl..........maar ik ben er ook ontzettend enthousiast over.
Ik had eerst de combi-cotti. Maar dit zijn 2 banden en kun je dus niet strakker of losser maken. Ik wilde dus graag een lange doek, die ik dan vast kon knopen.  Na enig speurwerk op het internet kwam ik ook uit bij draagdoek.nl . Na lang nadenken over welk leuk stofje ik  nu  zou  kiezen heb ik een draagdoek besteld. Alle vragen werden door Kay (inderdaad de naam van de eigenaresse) via de mail direct beantwoord en zij heeft mij erg goed geholpen met het kiezen van de juiste maat.
Ik heb de draagdoek nu 2 maanden in huis en ik vind hem......FANTASTISCH!!!!!!
Het draagt heerlijk. MIjn zoontje is nu 8 kilo. En ik vind het met deze draagdoek makkelijker dragen dan toen ik zwanger was ( en toen zat er toch echt maar 4 kilo aan kind in mijn buik....hihihi). Het trekt niet aan je schouders. Het gewicht is erg goed verdeeld.Je kan je kind er erg lang in blijven dragen. Zeker tot een jaar of 2. Dus 7 kilo is echt niet te zwaar.
Ik ben dus ook erg enthousiast. Ik vond de levertijd van 2 weken wel wat lang, maar je krijgt ook een speciaal voor jouw gemaakte doek. Ik heb ook altijd erg veel aanspraak als ik met mijn kleine vent loop.
Sommige mensen vinden een draagdoek geweldig en andere vinden een draagdoek niet zo geweldig.........
En ik ben erg blij dat we niet allemaal hetzelfde zijn/willen/denken ...............verscheidenheid maakt de wereld een stuk kleurrijker.

Liefs Anne

hoi anne,

ik ken jou wel hoor ;-)
echt waar tot twee jaar? je maakt me nu zelfs enthousiast! ik heb wel de babybjörn, maar die kan geloof ik maar tot 10 kilo en ze weegt al 8 kilo.

groetjes,
daphne

Ik schrijf net dat je 7 kilo prima kan dragen.
Ik moet daarbij zeggen "in normale omstandigheden". Ik weet natuurlijk niets over de situatie van Suuz82, die schrijft dat voor haar 7 kilo te zwaar is.Wat natuurlijk heel goed mogelijk is.  Ik wil natuurlijk niet iemand voor het hoofd stoten

Anne

Ik heb laatst zo'n draagzak van iemand even geprobeerd en ik vind van die dunne bandjes op je schouders erg zwaar. De draagdoek is juist heel breed en valt over je schouders heen. Het is wel meer werk om een draagdoek om te doen. Maar je wordt er snel handiger in. En als onze kleintjes straks op de fiets kunnen. Ideaal, je doet thuis de doek al om. Je zet je ukkepuk natuurlijk eerst in zijn fietsstoeltje en ben je dan in de stad dan schuif je je kleine zo in je al omgewikkelde draagdoek.

Op de site van draagdoek.nl staat de precieze informatie tot hoeveel kilo je goed kunt dragen.
En je hoeft natuurlijk niet bij draagdoek.nl iets te bestellen er zijn   genoeg andere sites met leuke draagdoeken. Ik heb voor deze site gekozen, omdat ik deze stoffen erg leuk vond.

Anne

Wij hebben ook een draagdoek, de tricot-slen (dus geen van die site). Echt ideaal. Je kan er inderdaad een kind van twee jaar in meenemen, maar dit is hier geen succes. We hebben het geprobeerd met Tijmen die dan in een soort zithouding op mijn heup zat. Ik vond dit best zwaar en Tijmen wilde "LOPEN!!!!!!" Voor Floor vind ik de draagdoek heel fijn, het gewicht wordt goed verspreid en ze zit er heerlijk in.
groetjes van Ruth

Ik heb een babybag die ik gebruikte om Arjun op de trap te dragen. Maar het doet zeer in mijn rug en door mijn handicap kan ik m'n evenwicht niet goed houden en op de trap is het alleen maar moeilijker. Ik heb liever de kinderwagen..

Maar ik kan me voorstellen dat je een draagdoek gebruikt. Je kindje zit dan lekker dicht tegen je aan, dat is wat hij fijn vindt.

Terug
Bovenaan