Dit kan ik iedereen aanraden!!!

Oh ja idd ik zie het! Best raar dan. Jammer dat ik niet sterk genoeg ben om mijn zoon te dragen.... bijna 7 kilo gaat nog net voor een half uurtje. Maar verder zagen ze er wel goed uit.

grt suuz

Jeetje wat alert van je Daphne! Ik had nog niet eens aan reclame gedacht!
Maar nu denk ik het idd ook. Ik vind dat echt NIET leuk om het forum hiervoor te misbruiken.
Echte tips zijn natuurlijk wel heel erg welkom maar zo is het wel sneaky reclame.

Het valt me op dat  er wel vaker op zo'n manier reclame wordt gemaakt. Ik weet ook niet of dat zo is, maar ik had wel meteen ook die indruk, nog voordat ik jullie reacties had gelezen.
Groetjes Veerle

Ik had het eerst ook niet in de gaten tot ik de reactie van Daphne las en toen bedacht dat ik de naam van degene die het opschreef, volgens mij niet eerder gezien had, nou ja, het zal wel. Dan moet Daphne onze persoonlijke waakhond maar worden .

Jammer dat jullie er zo overdenken!!! Ben echt een onafhankelijk iemand ten opzichte van de site

www.draagdoek.nl

.
Wilde alleen mijn geluk delen (kan het wel van de daken schreeuwen) omdat het voor ons een uitstekende oplossing  is en misschien voor andere moeders.
Sorry voor de onrust die hiermee is veroorzaakt, me bedoeling was zo goed  komt alleen helemaal verkeerd over!! En m'n kleine kereltje Kay staat hier helemaal buiten.

groet Wan

hoi wan,
sorry, maar ik vind het toch net iets te reclameachtig overkomen en nu meld je weer de website. maar ik moet toegeven het is wel een leuke site.

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan