dit kan toch niet???

A

Anoniem

Guest
het is gee indroog streepje, gewoon een dun rood streepje, zoals ik ook met de andere zwangerschappen heb gehad,...maar dit kan niet!
1 juni was mijn nod met een cyclus van tussen de 24 en 26 dagen.Als ik het uit had gerekend kan ik helemaal geen positieve zwangerschapstest hebben, maar hij is licht en staat er wel.zelfs toen ik teste op de dag 1 juni was de test hartstikke wit gebleven, die heb ik trouwens nog liggen.En nu 14 dagen later staat er een licht streepje, en echt geen indroogstreepje.
Ik heb getest omdat ik me raar voelde, mn borsten deden pijn en jeuken, pijn in onderrug gewoon die kwaaltjes, dacht heb er toch nog 1 liggen, ga het voor de grap es doen.
Vind dit echt heel bizar maar zou het kunnen????
Liefs nance

Dus 1 juni ben je voor het laatst ongesteld geweest? Of ben je Toen juis niet ongestekd geworden?

1 juni ongesteld geworden, 3 dagen, maar stel dat ik dus zwanger zou zijn, had ik nu een dikkere streep moeten hebben,...en als het een miskraam was geweest, had diezelfde dag voordat ik bloed verloor nog getest, die was spierwit!dus dat kan ook niet.

Volgens mij zit je nu in je vruchtbare dagen dan als ik mij niet vergis......... daycey heeft ook een keer een vals pos. Test gehad ze had toen haar eisprong en was niet zwanger. Het schijnt dat de kruidvattesten daar op reageren weet niet welke je gebruitkt hebt.

Dat je zwanger bent is idd zeer onwaarschijnlijk......

Idd leek mij ook heel onwaarschijnlijk!!!ging er ook niet vanuit maar vond het zo bizar.mijn vruchtbare dagen zijn voorbij.heb mn ei sprong gevoeld.dus moet eigenlijk nog wachten.hopelijk eind van de maand toch een positieve test dan weten we dat dat ook weer kan wat ik nu heb mee gemaakt:)
dank je wel voor de snelle reactie.xxx

Wanneer heb je je eisprong gevoeld? Ik kwam er vorige ronde door folikelmetingen achter dat het voelen, slijm en de echte eisprong niet altyd geluk is.

Wie weet meid ik ga voor je duimen!

Zondag volgens mij!mn vagina voelt ook van binnen zoals bij de vorige zwangerschappen.zo bizar.rijn in borsten.steken in onder buik.hoofdpijn,in slaap vallen.vandaar dus zomaar ff een test verpesten:)ga er maar vanuit dat het niet zo is.en als het wel zo is zal de clear blue 2-3 weken moeten aangeven op mn nod!!!!

Spannend meid! Heb er echt nog nooit opgelet hoe mijn vagina voelt haha

Terug
Bovenaan