dit kan toch niet???

hey meis

bij mijn mk had ik ook negatieve test op maandag en 3 weken later positief dus ja wat zal ik zeggen haha hoop gewoon van harte dat je nu zwanger ben. ik test altijd pas na 3, 4 dagen na nod positief maar als je zoveel klachten hebt dan is het gewoon raak! test zegt het niet voor niks
ik duim me rot

veel liefs

Hey meid,

Ik van harte dat je zwanger bent natuurlijk, maar..... Ik heb er ervaring mee dat ook zwangerschapstesten op lh kunnen reageren.... Ik heb ditetest nadat ik dat van mijn gyn hoorde en het een erg sterk verhaal vond. Het is dus echt zo. Dus wellicht is het je eisprong... Zeker als je nu een lichtpositieve test hebt...

Succes!

Liefs Daisy

Oh, hihi, zie nu dat dat al aangehaald is door beauty... Nou ja, succes dan maar!

Net weer getest en weer zo zelfde streep als gisteren, kon weer niet wachten!Dit is toch raar, als ik de berekeningen zou volgen kan dit helemaal niet, ja ik kan wel zwanger zijn, maar nog niet testen,...toch heel erg bizar.
Zelfs als ik cyclus van 21 dagen zou nemen, zou ik nog een week te vroeg zijn met testen, maar 2 testen die hetzelfde aangeven, kan toch geen toeval zijn????Ook nog steeds pijn in borsten en menstruatiepijn.Ga nog niet juichen, vind het heel bizar,...want stel dat ik een miskraam zou hebben gehad, zou ik dus 1 juni( toen heb ik ook getest,...die sloeg echt super negatief uit) DEZELFDE dag werd ik dus ongesteld,....dan zou de test toch ook positief aan moeten slaan.....

Lieve meid,

Ik las je noodkreet bij de Dec club en had je verhaal gister al gelezen maar ik begrijp hier echt geen snars van! Of je moet al zwanger zijn geweest en was je menstruatie een bloeding tijdens zwangerschap, wat je overigens wel een vaker leest bij zwangere dames of je test reageerd op lh, zoals Daisy ook eens heeft gehad.

Heb je ovulatietesten in huis? Anders zou ik er even een ovutest tegenaan gooien om te kijken of het toch niet je eisprong is? Hert lijkt me wel heel vroeg om nu een positieve zwangerschapstest te hebben omdat je 15 dagen geleden 'ongi' was......

Ik hoop het natuurlijk van harte voor je lieve schat maar het is wel een hele bijzondere dit.....Eerlijk gezegd weet ik het ook niet goed! Zou anders maandag nog 1 zw.test doen en kijken of je streepje donkerder wordt. Ik hoop alleen niet dat je straks een enorme teleurstelling tegen het lijf loopt.

Sterkte meid. Ik houd je in de gaten!

Liefs Lynn.

Weet je wat zo raar van heel het verhaal is.alles klopt!en de testen die ik gebruik heb ik altijd en zijn juist helemaal niet gevoelig.niet zwanger was bij die testen niet zwanger.het zou toch echt gek zijn als ik volgende week toch positief zal testen.bijzonder geval.ga er niet vanuit maar 2 testen positief leek me geen toeval.ga maar hopen denk ik.dank jullie wel voor de reacties.dikke xxx

Hey meid,

Welke test heb je gebruikt? Als t een kruidvat test is kan t vals zijn. Een ovutest doen heeft nu geen zin want die reageert ook op hcg.

Kan natuurlijk dat je zwanger bent en dat je menstruatie van 1 juni geen menstruatie was, maar een bloeding... Dan zou je nu al 6 weken zwanger zijn toch?
Ik zou over een dag of 2 nog eens testen en als die ook positief is even de vk bellen, wie weet kan je dan langskomen voor een echo.

Spannend meid, ik ga wel voor je duimen maar hou aub nog een slag om de arm om een teleurstelling te voorkomen!

Maar als ik dan 6 weken zou zijn, dan zou de test toch knal positief zijn,....Het is zo streep, als je 2 dagen voor je nod test, een penstreep, maar wel duidelijk
Ik test met het huismerk van onze drogist en met alle zwangerschappen, nog nooit problemen gehad.
Ik ga me idd niet vasthouden aan het feit dat ik zwanger bent,....ik ga heel erg duimen, want als dit waar is is dit iets wat niet veel voorkomt volgends mij!Wil hem wel opsturen als je me je email geef.
Liefs nance

Terug
Bovenaan