Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weer getest weer een streep.wel zelfde maar nu sneller gekleurd.snap het ook niet hoor.ga maar stoppen met testen en ga er maar vanuit volgens de berekeningen.dus dan zou ik ong.de 27moeten testen.ben benieuwd.echt heel raar alles klopt.alleen kan gewoon echt niet volgends mij.ze zullen zien.xxx
Ik heb nog een alternatief emailadres van m'n trouwen dus niet mijn eigen prive account maar deze email is ook van ons (niet veel gebruikt)
Stuur ff een foto hierheen, misschien kan ik je ff helpen! Ben zooooo benieuwd voor je, gun het je zoooo!
Waarom doe je geen clear blue test? Daar staat gelijk op zwanger of niet zwanger en ook hoe lang!! Succes, ben benieuwd en hoop voor je dat je zwanger bent!
je maakt het deze ronde wel heel bont he hahaha was die positieve test voor ons allebei niet genoeg voor je vind 10 dagen voor je nod pos testen wel heel vroeg hoor denk eerder dat je gewoon met die bloeding zwanger was al