Dit programma moet ik zien vandaag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben weer ergens nieuwsgierig naar. Wij zijn hier erg tv verslaafd en ik ben erg benieuwd wat jullie leuke programma's vinden. Ik zou het dus leuk vinden om te horen welk programma je moet zien vandaag. Je kunt natuurlijk elke dag vertellen welk programma je wilt zien maar wel maar 1 programma per dag. Ik ben erg benieuwd

groetjes Linda

Ik zal aftrappen. Wij willen vanavond zeker kijken naar de KNVB beker, de wedstrijd tussen jong psv-psv om 18.45. Als Marissa niet zo ziek zou zijn geweest dan waren we naar het stadion gegaan, maar nu dus lekker voor de buis.

Ik heb niet echt iets wat ik moet zien op het moment. Het enige waar ik weleens naar kijk is topgear. Gisteravond was dat op België en ik heb zowat naast de bank gelegen van het lachen. Vanavond ga ik lekker knutselen. Ik heb net nieuwe mallen voor mijn double do xl gekocht en die moeten natuurlijk flink gebruikt worden.

Groetjes van marloes

Hoi Linda,

Wat een leuke vraag! Wat ik (bijna) elke dinsdag kijk is 'desperate housewives' op net5! Ik ben echt van de vrouwenseries!

groetjes mirjam

Ik ga 'mijn programma' vandaag kijken maar is gisteren uitgezonden: private practice...dit volg ik nu bij gebrek aan nieuwe afleveringen van Greys Anotomy.
Maar ik heb gister avond getraind met 1 hond, dus vanavond na mijn werkvoorbereiding voor morgen ga ik lekker kijken!

Veel kijkplezier voor iedereen!
groetjes Marije

ha die dames,

Nou eerst ga ik vanavond ff scrappen, want ja die foto's kunnen niet op de tafel blijven liggen en dan zapp ik naar mijn favo zender Net5 om daar heerlijk ff naar Desperate Housewives te koekeloeren..
tenminste als manlief niet naar zijn favo-zender kijkt: Discovery!!!

gr. Ilone

Hoi hoi,

Nou, vanavond kruip ik weer op de bank voor desperate housewives.
Verder vind ik opvoedprogramma's altijd leuk alleen kijk ik daar naar als ik tijd heb.
En op zondagavond kijk ik graag naar extreme home makeover en op woensdag als ik tijd heb uitstel van executie op RTL4.

Wonen en opvoeden vind ik dus wel leuk.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hallo,

nou, wij kijken zo en zo altijd GTST. En daarna gaat hij lekker over op Desperate Housewifes.
Ik denk wel dat mijn man iets wilt zien van de voetbal, maar daar passen we wel een mouw aan ;-)

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan