Dit programma moet ik zien vandaag

Hier wordt vanavond Wie Ben Ik gekeken. Ik geef er niet veel om, maar Ramon vind het harstikke leuk.
Hij vroeg net nog of ik mee wou kijken, maar dat weet ik nog niet hoor... Zal er heus wel wat van zien, maar zit er niet om te springen.

Liefs Debby.

Nou ik vind dat er vanavond niet veel bijzonders op tv is. We zitten maar een beetje te zappen.
Wie ben ik vind ik ook niet echt leuk, ik heb vroeger met mijn collega Speranza nog eens meegedaan met Wie ben ik, toen zaten we in het team van Ron Brandsteder. dat was wel heel leuk om mee te maken.
Nou de groetjes weer, doei doei,
Sonja

Vandaag is mijn voetbaldag. Normaal gesproken de hele dag voetbal. Dat begint met de wedstrijd van half 1, dan nog een om half drie en soms is er ook nog 1 om 16.30. Daarna studio sport om 19.00, voetbal international om 21.30 en om 22.55 sport aan tafel.
Helemaal mijn dag.
Maar vandaag gaan we naar opa en oma in Tilburg omdat het zo'n mooi weer wordt. lekker het bos in, naar de diertjes kijken en dan heerlijk op een terrasje. Ik zal vandaag dus niet alles kunnen zien.

Ik vind het beste idee van Nederland wel leuk. Maar ik moet zeggen dat ik vaker op internet zit of een film kijk omdat er weinig programma's zijn die ik echt leuk vind.

groetjes Maris

Vanavond begint er weer een nieuwe reeks van Ghostwisperer schrijf je dat zo?!)
Dat vinden we (manlief en ik dus) allebei erg leuk!
Dus na extreem homemakeoverzitten wij er weer klaar voor!!

groetjes
Achnita

Vanavond ga ik hart van nederland kijken, als ik niet omval van vermoeidheid. Het is wereld borstvoedingsweek en vanmiddag wordt in Amersfoort een poging gedaan het record simultanvoeden te verbreken (live of via een kolf). Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan en vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Groetjes van Marloes

Gisteren heb ik het niet gered om wakker te blijven maar het stuk over de geslaagde recordpoging simultaanvoeden staat op de website van sbs6. het is een mooi stuk vind ik en ik vind het super dat borstvoeding geven op deze positieve manier wordt getoond.

http://www.hartvannederland.
nl/item/13621/Bakkie_borst

Groetjes van marloes

Ik kijk graag naar Private Practice, maar ik fysio ieder maandagavond. Ik neem het dus altijd op.
Op woensdag kijk ik heel graag naar 'Het Blok', maar dan heb ik altijd naailes. Ook dat neem ik dus op. Meestal kijk ik dat samen met Eva terug, want die vindt dat echt prachtig die verbouwingswedstrijd zoals ze dat zelf noemt.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan