Dit programma moet ik zien vandaag

hoi hoi,

ik kijk graag naar ncis en expeditie robinson,
voor de rest vind ik het niet zo veel soeps,
ik kijk nog wel af en toe om acht uur naar
de spoedeisende hulp op sbs ....

gr mascha

Hello goodbye, echt helemaal geweldig, mooie verhalen en veel tranen. Heerlijk!!! Maar omdat er vanavond voetbal is kijk ik het morgen pas.

Vanavond moet ik so you think you can dance zien. Echt helemaal leuk en ik ben zelf ook echt dol op dansen. Ik kan niet dansen hoor op dat niveau maar ik vind dansen wel heerlijk. Helemaal leuk om die enthousiaste jeugd te zien bewegen. Ik heb vanavond wel mijn cursus eerste hulp bij kinder ongevallen dus zal ik het op moeten nemen.

Ik ben niet iemand die veel programma's volgt, maar vanavond is het toch wel
Het zesde zintuig. Een zeer indrukwekkend progamma. Dan niet zozeer het wedstrijd element wie de sterkste paranomale gave heeft maar meer het verhaal erachter

Vanavond moet ik Popstars zien. Maar we vinden wel alleen de voorrondes leuk hier. Als ze verder komen vinden we het niet meer leuk. Maar het is zo grappig om te zien dat mensen zo slecht kunnen zingen maar dan zelf denken dat ze heel goed zijn

Hoi Linda, hier ook een Popstars fan! Mijn vriend vindt het echt verschrikkelijk maar ik moet het zien, dan gaat hij gewoon ff achter de pc.
Ik vind ook vooral de voorrondes leuk, wat je zegt van die gasten die denken te kunnen zingen maar zichzelf alleen maar voor paal zetten, heerlijk om naar te kijken.

Groetjes van Sonja

Nou Popstars hoeven we hier niet persé te zien hoor. Maar vind het wel leuk, vooral die audities. Dus denk dat hij vanavond op SBS gaat

Liefs Debby.

Hahahaha, ik ben wel een Jan Smit fan en vind zijn programma ook heel leuk.
Vanavond ga ik zeker naar Popstars kijken. Ik vind de voorrondes leuk, maar ook de rondes die erna komen.
Ik HAAT alleen de vele reclame die ertussen komt... maarja dan kunnen we ook weer ff snel het forum checken!!

Terug
Bovenaan