Dit was dan de laatste dag....

Hallo allemaal,

Tja mijn eerste 2 werkdagen zitten er weer op.
Ik moest dinsdag voor het eerst werken, net toen Kyara de fles kreeg (van mijn moeder omdat ik weg moest) ging ze huilen!!! Bah dat heeft ze nog nooit gedaan... erg moeilijk om weg te gaan natuurlijk. Uiteindelijk bleek haar gewoon een boertje en een dikke poepluier dwars te zitten die een paar minuten later helemaal opgelost waren.... maar toch.... zucht :( niet leuk om zo te vertrekken...

Op het werk was het alsof ik niet eens weg ben geweest, ik viel er zo weer in zonder veel moeite te doen. Kyara had ondertussen super lekker bij oma geslapen en niet eens 1x gehuild, dus ik was gerust (natuurlijk tussendoor even gebeld)

Nog 7 dagen (in totaal) en dan ga ik naar mijn nieuwe baan, leuke uitdaging.
Ik moet zeggen dat het uiteindelijk toch makkelijker gaat dan ik gedacht had. Ik geniet eigenlijk inderdaad nu NOG meer van haar op de momenten dat ik wel thuis bij haar ben, en als ze dan een middagje huilerig is, kan ik het nu inderdaad heel makkelijk aan.

Wat ik ook vooral belangrijk vind is dat ik merk dat Kyara er   geen last van heeft. Ze slaapt super en lacht veel, dus ze vind het denk ik wel prima! Heerlijk.....

Trouwens Woedel: niet erg hoor dat je ff mijn topic overneemt ;) kan ik tegen

En sil:
Hoe we aan Kyara gekomen zijn......
Tja Mijn vriend vond Gaya een mooie naam (betekend "aarde: ) maar aangezien ik in Limburg woon en hier sinds een paar jaar het "Gaiapark"(dierenpark) ligt vond ik dat geen goede optie. Toen zijn we gaan spelen met de naam, kaya was toen ook geen optie want zo heette een hond die we kennen. Later viel me in dat ik ooit eens heb gebabysit op een Kyara maar dat was pas nadat ik met de naam "gespeeld" had. Dus eigenlijk een beetje van mezelf.... Ik hoorde wel laatst dat de Lionking 2 een meisje heeft dat ook Kyara heet, maar dat wist ik niet... maar wel leuk voor Kyara later, speelt al als ster in de film mee ;)

Groetjes,
Nymue

Klopt idd dat de dochter van simba in de lion king2 Kyara heet. Die film kwam iets eerder uit dan de geboorte van mijn dochter, dus iedereen dacht dat k de naam daarvan had.
Ik had hem ooit in Italië gehoord, maar dan gespeld als Chiara. Vond hem erg mooi, maar de spelling niet zo, dus vandaar Kyara. Het betekent trouwens Stralend of Helder, heb ik mij laten vertellen.
Fijn trouwens dat het werken meevalt! Dat extra genieten als je dan thuis bent, dat herken ik ook! Kan altijd veel meer hebben van mijn kids als ik gewerkt heb.
Succes verder!
Sil

Terug
Bovenaan