[quote quote=10292854]Ik ben ook zo’n loedermoeder die filmpjes gebruikt om even wat te kunnen doen als ze zelf niks kan. Vind het wel prima, als ze er om zeurt terwijl ze daarvoor speelde dan krijgt ze het niet. Elke ochtend en avond is een ritueel bij ons. Met de vaatwasser laat ik haar mee helpen, maar ze kan wel lopen. Kun je haar niet een deksel van de pan geven met pollepel, kan ze zich daar mee vermaken? Een plumeau is ook een mega uit bij ons. Gaan we ‘samen’ schoonmaken.[/quote]
Onze kleine dame loopt inderdaad nog niet, dus dat maakt het lastiger. Pannen en lepels etc. heb ik geprobeerd, maar dat is alleen leuk zolang ik erbij blijf zitten. Ga ik dan koken, dan voelt ze zich genegeerd ofzo denk ik! Dus dan hangt ze meteen aan m'n been.
Dat van die plumeau ga ik wel proberen, ze vindt het wel leuk om te 'helpen' met stofzuigen maar dan kom ik geen stap verder, haha.
Onze kleine dame loopt inderdaad nog niet, dus dat maakt het lastiger. Pannen en lepels etc. heb ik geprobeerd, maar dat is alleen leuk zolang ik erbij blijf zitten. Ga ik dan koken, dan voelt ze zich genegeerd ofzo denk ik! Dus dan hangt ze meteen aan m'n been.
Dat van die plumeau ga ik wel proberen, ze vindt het wel leuk om te 'helpen' met stofzuigen maar dan kom ik geen stap verder, haha.