Dochter erg aanhankelijk - te veel tv?

Oeh als ze zichzelf dan inderdaad pijn gaat doen zou ik ook gewoon kiezen voor een andere oplossing hoor. Ik vind een uurtje tv echt niet heel ernstig moet ik zeggen. Als het daardoor allemaal soepel en zonder grote drama's verloopt, dan prima toch. Ik denk dat ik er binnen nu en enkele maanden ook niet meer onderuit zal kunnen komen. Nu heeft mijn dochter nog te weinig concentratie voor een aflevering van een serie van 6 minuten haha. 
Het is wat anders dan ons neefje van 2. Die krijgt de hele dag een scherm voor zijn neus geduwd omdat hij anders "zeurt". Dus ook als wr met familie gaan uiteten zit hij constant met een scherm voor zijn neus aan tafel in een restaurant. Echt geen gezicht. Ik zie kids liever rond de tafel spelen dan dat ze allemaal in hun eentje opgaan in een mobiele telefoon.. maar dat ben ik.. en dat is natuurlijk een ander uiterste wat bij jou totaal niet zo is :) maar daar wil ik zelf dus wel voor waken. 
 
Lieve moeders ik zie het probleem niet tenzij het hier om Jehovah”s getuigen gaat? 
Wat een gezeur en gemekker over een beetje tv ? 
Ook tv kijken helpt bij de ontwikkeling zo weet Mn dochter dat er regen uit wolken komt en springt ze graag in modderpoelen 
whats next geen limonade meer maar brandnetel thee bij de lunch 
ze zijn maar zo kort klein geniet en laat genieten 
 
[quote quote=10296028]Lieve moeders ik zie het probleem niet tenzij het hier om Jehovah”s getuigen gaat? Wat een gezeur en gemekker over een beetje tv ? Ook tv kijken helpt bij de ontwikkeling zo weet Mn dochter dat er regen uit wolken komt en springt ze graag in modderpoelen whats next geen limonade meer maar brandnetel thee bij de lunch ze zijn maar zo kort klein geniet en laat genieten[/quote]
Fijn dat ik niet de enige ben die er zo instaat!! Denk nl ook dat er vaak te panisch gedaan wordt over de tv. En idd, ook daar leren ze veel van. Mijn zoontje zet ik ook geregeld even voor de tv om ff bij te laten tanken. Heeft hij gewoon ook echt ff nodig dan!
 
Inmiddels is zelfs de tv niet meer genoeg om even iets te doen, volgens mij is de volgende sprong begonnen ?. Ze is echt een sticker op het moment, zodra ik haar loslaat is het brullen. En tv kijken is leuk, maar dan wel alleen bij mama op schoot! Ik probeer maar te denken: het is een faaaaase, haha. 
 
Terug
Bovenaan