We hebben Eline vannacht om de 2 uren gewekt, ze reageerde iedere keer gelukkig actief, gelijk van haar afmeppen die mensenhanden . Om 4.30 uur stond er weer een wekmoment, helaas was het daarna ook gelijk voorbij met onze nachtrust... Slapen, ho maar, om 6.00 uur is ze nog even in slaap gevallen totdat ze mij om 6.30 uur op hoorde staan om me te douchen. Al met al een rotnacht.
Ze is gelukkig de oude Eline; vrolijk en goedlachs en niet sloom in haar doen. Alleen als je haar over haar bolletje wrijft merk je dat er een bult zit, maar ze huilt dan ook niet.
Het kdv vanmorgen nog even gebeld om hun ook even te updaten, kreeg het gevoel dat de directie er vooral geen kenbaarheid aan wil geven zeg maar. Wie weet hoe het hun vergaat als ik een klacht tegen ze indien? Bestaat er een instantie voor of zo? Voor de verstandhouding lijkt het me niet bevorderlijk, maar een ongeval op het werk (en dat is dit toch eigenlijk??) moet je ook melden bij de arbo. De leidster was heel bezorgd en had haar gisteravond thuis nog gebeld om te vragen of ze wat van ons had gehoord. Vanmorgen was het ook het eerste wat ze wou weten; al wat gehoord over Eline? Net als wij had ook zij geen goede nachtrust gehad. Het hart zit dus op de goede plek.
Vrijdag is het weer kdv-dag, dan is als het goed is dezelfde leidster er gelijk om 8 uur als ik m'n dochter breng. Ik denk dat ik idd nog even alles met haar door wil nemen (op een af te spreken rustig moment, met of zonder de directie ) en ik had idd ook al gedacht dat puur voor m'n eigen gemoedsrust een onderbedje voor Eline toch ook een optie is.Maar goed, dan moet je wel vanuit knielpositie met een jongedame van ca 10 kg omhoog komen. En dat lijkt me ook weer niet altijd even handig.
Zucht... wat is het toch wat he? Meningen zijn uiteraard welkom en bedankt voor jullie steun tot zo ver!!
Liefs, Alie en Eline