Dochter valt uit bed bij kdv!!!!!!!!

Vanmiddag hebben we en afspraak bij het cb, bij onze ha. Zal hem ook eens vragen of hij meer weet over  ons kdv.  Ik neem aan dat hij ook wel weet van eventuele andere ongelukjes bij het kdv waar Eline heen gaat. Of de wijkverpleegkundige. Wil zowieso een gesprekje met de leidster, lijkt me  voor haar ook wel prettig, dan kan er een streep onder zeg maar.  En ik wil ook de directie spreken.

Eline is wel huileriger dan anders, zowel overdag als  's nachts terwijl ze  '  s nachts altijd doorsliep.  Misschien heeft ze hoofdpijn van de val?  Maar dan kan uiteraard ook andere oorzaken hebben. Vannacht heeft ze heerlijk geslapen met een zetpil.

Mbt stagiares; gezien onze ervaring met een opgeleide leidster heb ik hier op het moment helemaal geen trek in dat een  zo goed  als onervaren medewerk(s)ter mijn kind verzorgt. Het zegt uiteraard niks,  een ongeluk kan iedereen overkomen, maar toch..... Het gevoel zegt NEE!!  Nu heb ik nog  geen stagiare meegemaakt bij het kdv. Maar laat ze  eerst  maar eens rondsnuffelen bij de NSO en bij de 2-4 jarigen.Vinden ze het dan nog leuk, kijk dan eens  mee bij baby's (vooral de jongsten, die kunnen zo hartverscheurend huilen ), laat ze een lekkere poepluier verwisselen, en als je het dan  nog leuk vind   dan ben je lijkt mij wel geschikt. Dan nog een fitnesscursus om die puppy-armpjes te trainen op 'babý-tillen, dan een cursus 'goed op de baby letten en houd contact'. Oww, wat ben ik erg op deze vroege morgen, ha,ha!!  

Zo, je stelt wel een hoop eisen zeg, zo op de vroege morgen!
Maar ik kan je goed begrijpen hoor!
Ben erg benieuwd wat ze nog te zeggen hebben daar.
Sil

Terug
Bovenaan