Ik denk dat het helaas toch te maken heeft met de leeftijd. Als ze wat ouder wordt kun je tegen haar zeggen dat alle kindjes nog slapen en dan zij dat ook nog moet doen. Als ze de dingen beter begrijpt kun je een wakkerklokje kopen. Die gaat branden op een bepaalde tijd dat betekent dat ze eruit mag. Ze snapt het nu nog niet.... misschien dat het na een tijd vanzelf over gaat. Sven heeft bij ons ook tijden dat ie vroeg wakker is, gelukkig is dat dan rond 6 uur.
Zelf op tijd naar bed gaan en accepteren lijkt me het beste. Je kunt wel met jezelf afspreken dat je niet eerder op gaat dan 6 uur of half 7. Als ze gaat spelen prima dan kun je zelf oordopjes in doen en nog proberen te dommelen, maar als ze gaat gillen ja... niet leuk want dat hoor je door de oordoppen heen. Dan kun je zelf wel naar beneden gaan maar laat haar tot een bepaalde tijd in bed... dan went ze aan die tijd. Er komt vanzelf een keer moment dat ze wel weer gaat slapen of leert tot een bepaalde tijd in bed te moeten blijven.
Balen maar je hebt een ochtendbaby!
Zelf op tijd naar bed gaan en accepteren lijkt me het beste. Je kunt wel met jezelf afspreken dat je niet eerder op gaat dan 6 uur of half 7. Als ze gaat spelen prima dan kun je zelf oordopjes in doen en nog proberen te dommelen, maar als ze gaat gillen ja... niet leuk want dat hoor je door de oordoppen heen. Dan kun je zelf wel naar beneden gaan maar laat haar tot een bepaalde tijd in bed... dan went ze aan die tijd. Er komt vanzelf een keer moment dat ze wel weer gaat slapen of leert tot een bepaalde tijd in bed te moeten blijven.
Balen maar je hebt een ochtendbaby!