Dochter wil opeens geen deken meer

[quote quote=10286659]Wat zegt ze als je ernaar vraagt? Misschien dan toch een pyjama aantrekken? Of vragen of ze ergens anders onder wilt slapen?[/quote]
Ze zegt dat ze heel vaak gek word van de deken en het haar fijn lijkt zonder deken te slapen.
Pyjama zal ik eerst voor haar moeten kopen.
 
[quote quote=10286665]Misschien een wat groter T-shirt en broek? Wilt ze helemaal nergens onder slapen?[/quote]
Ze wil inderdaad helemaal nergens onder slapen, had al wat alternatieven voorgesteld.
shirt en broek zijn misschien wel een idee ja. 
 
[quote quote=10286667] Ze wil inderdaad helemaal nergens onder slapen, had al wat alternatieven voorgesteld. shirt en broek zijn misschien wel een idee ja.[/quote]
Tja, net even gepolst bij haar, shirt en broek had ze dus geen zin in..
*zucht kinderen ;)
 
In de zomer natuurlijk geen probleem maar lijkt me voor nu wel erg koud. Verwarming laag aan of in de gaten houden of ze het echt koud krijgt want misschien krijgt ze het wel helemaal niet koud en dan is er geen proberen toch? Wilt ze wel een pyjama anders kan je die natuurlijk altijd kopen. Je kan haar dan zelf laten uitzoeken.
 
[quote quote=10286683]In de zomer natuurlijk geen probleem maar lijkt me voor nu wel erg koud. Verwarming laag aan of in de gaten houden of ze het echt koud krijgt want misschien krijgt ze het wel helemaal niet koud en dan is er geen proberen toch? Wilt ze wel een pyjama anders kan je die natuurlijk altijd kopen. Je kan haar dan zelf laten uitzoeken.[/quote]
Weetje wat? ik ga haar nu vertellen dat ze het zonder deken mag proberen, kijken of ze het uberhaupt volhoud! 
 
Terug
Bovenaan