Dochter wil opeens geen deken meer

Als een pyjama en deken niet lekker zitten dan zal ze ook niet lekker slapen. Ik zou gewoon de verwarming aanhouden snachts en hopen dat het een fase is? Ligt ze helemaal bloot of alleen in ondergoed? 
 
[quote quote=10287127]Als een pyjama en deken niet lekker zitten dan zal ze ook niet lekker slapen. Ik zou gewoon de verwarming aanhouden snachts en hopen dat het een fase is? Ligt ze helemaal bloot of alleen in ondergoed?[/quote]
Misschien is dat wel het beste ja.
Ze ligt helemaal bloot
 
Ik weet even geen andere oplossing om het zo warm mogelijk te maken. Ik hoop dat het een fase is. Ze zal het in ieder geval niet te koud hebben want anders zou ze wel wakker blijven / worden.
 
[quote quote=10287167]Ik weet even geen andere oplossing om het zo warm mogelijk te maken. Ik hoop dat het een fase is. Ze zal het in ieder geval niet te koud hebben want anders zou ze wel wakker blijven / worden.[/quote]
Zo is het. Op korte termijn kan ik de verwarming wel aanhouden ja :). Dus inderdaad hopen op een fase. 
 
[quote quote=10287243]Anders hoor ik graag weer van je want ik denk graag met je mee.[/quote]
Thanks! Zal ik zeker doen.
 
Hai,
Hier slaapt mijn zoon altijd op zijn dekbed,
Ik dek hem altijd toe maar ja na 10min ligt die er weer boven op.
Niets aan te doen..
 
Terug
Bovenaan